Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
3 zamówienia. Jedno wybralo automatycznie stały sposób dostawy (30 metrów od domu) paczkomat InPost. Drugie w porę zauważyłem i ręcznie zmieniłem z żałosnego allegro boxa (500 metrów) a trzecie nie zauważyłem i będę przez wasze nachalne wciskanie musiał iść daleko. Jestem osobą niepełnosprawna i tak dalekie chodzenie po paczke jest dla mnie katorga.
Zróbcie coś z tym żeby domyślny był ZAWSZE ten najczęściej wybierany.
P. s. Wszyscy sprzedawcy z tych załączony obsługują InPost, wiec to błąd po stronie allegro. To się dzieje już któryś raz. Mam dość.
@bombelman313 Konsultuję Twoją sprawę z odpowiednim zespołem.
@bombelman313 W zależności od wybranego mechanizmu podpowiadana jest dana metoda dostawy, w zależności od: dostępności punktu, przepełnienia, awarii.
Finalnie musisz sam zweryfikować wybrane dostawy. Nie ma opcji zapisania punktu na stałe bez jego sprawdzania.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ No to poprawcie ten system dobierania bo działa to BARDZO ŹLE. Ręcznie zawsze widzę dostępność najlepszego paczkomatu, więc jakim cudem wasz **piiip**yczny algorytm to pomija.
Proszę to zgłosić to działu technicznego. Mam dosyć zgłaszania tego samego problemu na to foru.
@bombelman313 Rozumiem, że ta sytuacja może być frustrująca. Zachęcam Cię do zgłoszenia tej sugestii TUTAJ.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Może ktoś inny zamiast Nikity zająć się sprawa?
Wy powodujecie problem i wtedy go zgłoście a nie przerzucacie to na klienta. Przydajcie się ba coś. Takie odpowiedzi jak Nikita to mógłby bot pisacm. Nie trzeba człowieka do tego