anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrócona niekompletna uszkodzona paczka

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

 

Przesyłka A0020NUL89

Wróciła do mnie jako uszkodzona na sortowni.

Przepakowana w ogromne pudło, z 3 przedmiotów wróciły 2.

Gdzie trzeci? Jakiś protokół szkody? Braku?

Złożyłam reklamację - odrzuciliście. [ ref:!00D240aE05.!500Ti0R5RD2:ref ]

Na pytanie o brakujący przedmiot nie dostałam już żadnej odpowiedzi.

Poproszę o pomoc

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@AGLOPRIMA2 pamiętaj, że możesz odwołać się od decyzji w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania maila. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@RaBarbar_ka 

Znaczy zadanie pytania na odpowiedź reklamacyjną nie zobowiązuje "konsultanta" do odpisania?

Gdzie jest odpowiednie miejsce do złożenia tego odwołania? bo złożę nie tam gdzie trzeba i zostanę zbyta 😞

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@AGLOPRIMA2 odwołanie możesz napisać w odpowiedzi na wiadomość o decyzji reklamacji, aby zachować ciągłość korespondencji. 

Jeśli zadałaś nowe pytanie lub poruszyłaś nowy wątek w zgłoszeniu (czyli taki, na który wcześniej nie otrzymałaś odpowdzi/doradca nie poruszył tego tematu w jednej z wiadomości) - powinnaś otrzymać odpowiedź. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@Sa_nova No to odpowiedzi nie dostałam.

Ani 27.05 gdy przyszła odpowiedź reklamacyjna ani wczoraj gdy ponowiłam pytanie.

Konsultant w odpowiedzi reklamacyjnej w ogóle nie odniósł się do braku produktu, który to brak zgłosiłam składając reklamację.

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@AGLOPRIMA2 już działam w Twojej sprawie i postaram się wrócić jak najszybciej do Ciebie z informacją. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

Dziękuję

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@AGLOPRIMA2 wracam z informacją. Twoja wiadomość z dnia 27 maja została potraktowana już jako odwołanie od decyzji reklamacyjnej i w przyszłym tygodniu będzie rozpatrywane. Także otrzymasz odpowiedź na Twoje zgłoszenie. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

Dziękuję za pomoc. Moderatorzy na tym forum są chyba jedynym "ludzkim czynnikiem", który próbuje pomóc tym, z których portal żyje czyli sprzedawcom.

Wiem, że od Allegro wymagać kultury nie należy, ale chociaż automat mógłby odpisać.

oznacz moderatorów