Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
zmagamy się z problemem dotyczącym zwrotów realizowanych przez Allegro Delivery. Przesyłki zwracane przez klientów – np. za pośrednictwem Allegro Box lub inną metodą oferowaną przez Allegro Delivery – trafiają do nas z numerem listu przewozowego innym niż ten, który widnieje w panelu zwrotów na koncie Allegro.
Przykładowo: w systemie widnieje informacja, że spodziewamy się zwrotu o numerze przesyłki rozpoczynającym się od A001X, tymczasem fizycznie otrzymujemy paczkę z etykietą DPD lub UPS, z zupełnie innym numerem, którego nie jesteśmy w stanie powiązać z konkretnym zwrotem w systemie.
W większych firmach obsługa zwrotów opiera się głównie na skanowaniu etykiet – to dzięki nim identyfikujemy klienta, produkt i inne istotne informacje. Brak możliwości zeskanowania numeru przesyłki znacząco utrudnia ten proces i wymusza ręczne przypisywanie danych, co jest czasochłonne i podatne na błędy.
Czy istnieje możliwość, aby w panelu zwrotów Allegro udostępniany był numer listu przewozowego odpowiadający faktycznej etykiecie kurierskiej – czyli ten, który jest możliwy do zeskanowania i rzeczywiście znajduje się na paczce? Obecnie numer zwrotu widoczny w zakładce „Zwroty” podawany jest na etykiecie bardzo drobnym drukiem i nie nadaje się do zeskanowania.
Będziemy wdzięczni za informację, czy planowane są w tym zakresie jakiekolwiek zmiany.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:98903041 czy możesz podać nam konkretne przykłady takich zwrotów/przesyłek?
Tak, oto przykład:
Numer przesyłki zwrotnej na Allegro (Allegro One): A001XJ76L3
Faktyczny numer przesyłki, który widnieje na etykiecie kuriera DPD: 2500105416462P
Czyli do jednej przesyłki przypisane są dwa numery – jeden to numer z Allegro One, widoczny w systemie zwrotów Allegro, a drugi to numer przesyłki od kuriera DPD, który znajduje się na etykiecie i można go zeskanować, ale nie jest nigdzie widoczny w systemie Allegro.
@Client:98903041 dziękuję. Konsultuję tą sytuację z działem technicznym, który odpowiada za zakładkę ze zwrotami. 😊