
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od około godziny nie można utworzyć etykiety do Czech, wyskakuje komunikat
Przesyłka nie została zamówiona. Przekroczono czas oczekiwania na potwierdzenie zlecenia ze strony przewoźnika. Ponów operację później.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo przy Allegro International Automaty Paczkowe Czechy .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odblokowało się, problem jest taki, że próbowałam 5 razy i teraz mam 5 etykiet i przesyłek. Co z tym zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ekimma mieliśmy chwilowe problemy z nadaniem przesyłek. Sprawdź proszę, czy w zakładce Zamówione przesyłki jest możliwość usunięcia etykiet.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przesyłki w ogóle nie pojawiają się w zakładce "zamówione przesyłki". Są widoczne tylko jak wchodzę w szczegóły zamówienia. I tak, można je tam usunąć, ale nie można nigdzie wydrukować etykiety, nie ma takiej opcji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ekimma etykiety można wydrukować z poziomu zakładki Zamówione przesyłki. Prześlij proszę zrzut ekranu z zakładki Zamówienia oraz Zamówione przesyłki z widocznym numerem zamówienia, którego dotyczy problem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nr zamówienia e1657f80-0c7f-11ef-9bc8-ab251eeaf2aa
Przesyłki są tylko przy zamowieniu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ekimma dziękuję! Co się dzieje, po kliknięciu "nadaj przesyłkę"? Czy po zapisaniu danych nie pojawia się ekran: "Wybierz przesyłki, dla których chcesz pobrać etykiety lub zamówić podjazd"?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To samo, czyli:
Przesyłka nie została zamówiona. Przekroczono czas oczekiwania na potwierdzenie zlecenia ze strony przewoźnika. Ponów operację później.
Inne opcje, czyli dpd, one boxy i paczkomaty, wszystko dzieje się ok

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem nadal występuję, nadal nie można zamówić normalnie etykiet, to numer kolejnego zamówienia
ac839760-0c8a-11ef-b244-8fcab1eca631
Taka sama sytuacja

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ekimma ok, zgłosiłam to do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę nadać paczki Allegro International Automaty Paczkowe Czechy (WEDO) - wywala błąd: "Długość podanego tekstu przekracza 30 znaków" nie można tego edytować .... ratunku - bo to już drugi dzień zwłoki - a listu jak nie było tak nie ma...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
AKTUALIZACJA: Przewoźnik rozwiązał problem 07.05.2024 ok. 23:00.
Problemy nie powinny już występować, jeśli wygenerowane przesyłki nie są dostępne w zakładce Zamówione przesyłki, wygenerujcie je ponownie, powinna pojawić już się możliwość wydruku etykiety i zamówienia podjazdu.
@ekimma @FANSPORT79 wciąż występują problemy z nadawaniem przesyłek Allegro International. Przewoźnik weryfikuje zgłoszenia, dam znać, gdy otrzymamy informacje w tej sprawie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chcę wygenerować etykietę do przesyłki Allegro International Odbiór w Punkcie Czechy ale wyświetla się komunikat "Przesyłka nie została zamówiona. Przekroczono czas oczekiwania na potwierdzenie zlecenia ze strony przewoźnika. Ponów operację później."
Ktoś miał podobnie i wie jak rozwiązac problem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@klimo_kk to problem po stronie przewoźnika, który już pracuje nad rozwiązaniem, damy znać, gdy otrzymamy potwierdzenie, że już nie występuje.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To samo ;/

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ekimma @Gps4drive @e-hobbystore @klimo_kk W imieniu Moniki informuję, że problem został wyeliminowany jeszcze wczoraj przed godziną 23:00. 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie został, przesyłki są nadal widoczne tylko w panelu zamówień, nie pojawiły się w zakładce "zamówione przesyłki" co oznacza, że nie można wydrukować etykiet

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Trzeba zamówić do wszystkiego nowe przesyłki, stare się nie pojawiają