Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy problem z wygenerowaniem etykiety na Czechy. Bardzo proszę o pilną weryfikację tych dwóch zamówień:
173b3c10-78bf-11f0-8fef-453e4e07439f
ed57d681-76aa-11f0-8aa5-1b59b7b78d81
Błąd jaki wyrzuca to:
Cześć, @Dawid110dd. Przepraszam za utrudnienia, już to weryfikujemy. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@Dawid110dd, dziękuję za cierpliwość i jeszcze raz przepraszam za utrudnienia. Otrzymałam informację, że ten problem nie powinien już występować. Widzę, że niedawno udało Ci się wygenerować etykietę.
Tak, z jednym zamówieniem się udało, natomiast z drugim ciągle mamy problem. Chodzi konkretnie o: 173b3c10-78bf-11f0-8fef-453e4e07439f
Błąd jaki mamy to:
Nie udało się wygenerować zlecenia. Komunikat od API Allegro brzmi: Przesyłka nie została zamówiona. Przekroczono czas oczekiwania na potwierdzenie zlecenia ze strony przewoźnika. Ponów operację później..
Z panelu allegro również nie możemy wygenerować listu.
@Dawid110dd, już to wyjaśniam!
@Dawid110dd, klient podał numer telefonu, który niestety nie jest akceptowany przez przewoźnika i dlatego system zwraca błąd. Aby wygenerować etykietę powinieneś podać inny numer telefonu.
Hmm, rozumiem, natomiast klient podał numer telefonu +420 oraz następnie 9 cyfr. Jak widzę długość numeru jest prawidłowa.
@MiMary up