Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry, nie mogę nadać przesyłki do zamówienia nr 704c6de0-8e11-11ef-ba7c-af90953a1dc8. Pojawia się komunikat "Przesyłka nie została zamówiona. Przekroczono czas oczekiwania na potwierdzenie zlecenia ze strony przewoźnika. Ponów operację później." - co robić? Kiedy problem zostanie naprawiony?
Dzień dobry @AstraDigital! Problem stanowi numer telefonu kupującej. Czeskie numery komórkowe zaczynają się na cyfrę 6 lub 7, podejrzewam, że ta Pani podała numer stacjonarny.
Skontaktuj się z nią proszę, aby podała czeski numer komórkowy.