Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Mam problem z jedną z przesyłek. Klient nie odebrał jej na czas i teraz domaga się zwrotu pieniędzy. Jednak przesyłka nie wróciła jeszcze do mnie.
Status przesyłki w systemie śledzenia od dłuższego czasu się nie zmienia i widnieje jako: "Przesyłka została przyjęta w oddziale".
Do kogo mogę napisać, aby dowiedzieć się, gdzie znajduje się przesyłka lub jak mogę ją odzyskać? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki!
Dziękuję!
Poproś Moderatorki to pomogą. Tylko musisz dać numer przesyłki 🙂
@ewpowerwardrobe Proszę, podaj numer przesyłki, o którą chodzi. 🙂
Nie wiem dla czego ale mam dwa numery tej przesyłki:
@ewpowerwardrobe zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@ewpowerwardrobe otrzymałam informację, że doradca zainterweniował już do oddziału w Czechach. Skontaktował się z Tobą w zgłoszeniu 48589292.
Tak, otrzymałem maila. Bardzo dziękuję!