Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ wróciła dziś do nas paczka A001HUM1B2.W monitoringu paczki napisane jest że kurier dwa razy próbował umieścić paczkę w paczkomacie ale nie mógł bo była awaria maszyny .Czy tak powinno to wyglądać , jeżeli była awaria maszyny to nie nie można tego naprawić ( próba dostarczenia 8 i 9 .01) lub dostarczyć do paczkomatu zastępczego .Można jakoś to wytłumaczyć i co dalej z tym fantem ?
@rutkowskiAGD przykro mi z powodu tej sytuacji. Konsultuję sprawę.
@rutkowskiAGD Doradca skontaktuje się z Tobą w zgłoszeniu 48631277.
A czy możecie poinformować kupującego o tej sytuacji, jeżeli wyślemy paczkę kto pokryje koszty dostawy?
@rutkowskiAGD W tej sytuacji ustal to z klientem. W zgłoszeniu jest napisane, że możesz złożyć reklamację.