Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie
Na mojej przesyłce A000DXRNT6 istnieje informacja o zamienieniu punktu odbioru na alternatywny.
Mieszkam obok kilku punktów odbiorowych, więc nie widzę dlaczego taki problem mógł powstał.
A także czy jest możliwość zmiany z punktu na wysyłkę do domu skoro paczkomoaty nie działają jak powinny? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:102682347 wybrany punkt odbioru może być przeciążony lub nie działać z innego powodu i dlatego został wybrany alternatywny punkt. Informację na ten temat otrzymasz w momencie dostarczenia przesyłki do punktu, powinno się to wydarzyć jutro.
Miałem dostać jakiekolwiek informacji w dniu dzisiejszym, miało być już 29.
Nie mam zamiaru czekać kolejnych tygodni na jedno zamówienie, jeżeli nie dostanę żadnych informacji poproszę o zwrot.
@Client:102682347 według danych z systemu paczka powinna dziś, do końca dnia trafić do Ciebie, ale dla pewności skonsultujemy to jeszcze z przewoźnikiem, więc wkrótce otrzymasz od nas informację mailową w tej sprawie.
A więc będzie dziś przed wyjazdem czy nie mam na co liczyć ?