Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Wyjaśnijcie mi proszę jak to jest - 27 marca sprzedawca nadał do mnie paczkę A001UDE1X0. Niestety musiałem wybrać punkt odbioru, a Wasza usługa Allegro One pod tym względem nie błyszczy, więc są to jakieś mniejsze biznesiki, niezbyt blisko mnie.
Pech chciał, że akurat wybrany punkt przestał z Wami współpracować.
O tym, że przesyłka nie będzie mogła zostać doręczona do tego punktu widzieliście już 28 marca.
Mimo tego NIKT nie pofatygował się, by powiadomić mnie o problemie. To jest poważne? Przez tydzień paczka sobie leży gdzieś w zawieszeniu. Nikt się ze mną nie kontaktuje. Pewnie zaraz byście ją zwrócili do nadawcy.
W XXI Wieku, mając mojego maila, telefon i aplikację z opcją powiadomień push nie dostaje nic od was czy od przewoźnika, choć Allegro One to WASZA usługa, za którą zapłaciłem w Smarcie.
O wszystkim dowiaduje się przypadkiem przeglądając aplikację. Odbieram różne przesyłki, w różnych miejscach. Nie da się pamiętać o każdej.
Wasza pomoc przez maila to żart - ciągle unikania spornego tematu i nacisk na jak najszybsze odfajkowanie sprawy.
Gdy chce złożyć oficjalną reklamację - wszyscy udają, że nie wiedzą o co chodzi.
To moje pierwsze doświadczenie z waszym Allegro One i gwarantuje, że ostatnie...
@djdako To moje pierwsze doświadczenie z waszym Allegro One i gwarantuje, że ostatnie...
Nie bądź taki, daj im jeszcze jedną szansę 😄
nawet pkty odbioru nie chcą tego łana 🙂