@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
witam, mam problem z odbiorem przesyłki o numerze AD01DAF7G9. Nie otrzymałam kodu odbioru ani sms ani e-mail, w aplikacji po kliknięciu w ikonkę ciężarówki również go nie ma. Kontaktowałam się już z infolinią Orlen paczki ale oni powiedzieli że nie dysponują tym kodem i oni tego nie wysyłają tylko allegro. Proszę o pomoc
@edyttka70 Kod odbioru dostaniesz, gdy przesyłka trafi do automatu lub punktu. Znajdziesz go:
W żadnym z tych miejsc nie masz kodu odbioru?
Niestety w żadnym z tych miejsc nie ma podanego kodu odbioru. Pierwszy raz mam taka sytuację, dotychczas nigdy nie miałam problemu
@edyttka70 już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją.
@edyttka70 zgodnie z informacją w systemie wysłaliśmy maila z kodem 26.11.025 o 13:37 i został on przez Ciebie odczytany. Sprawdź proszę ponownie skrzynkę mailową.
Nie mam żadnego maila z tego dnia z kodem do paczki na poczcie [edycja]. Czy mogę prosić w takim razie o ponowne przesłanie tej wiadomości albo udostępnienie kodu tutaj? W przeciwnym przypadku paczka nie zostanie przeze mnie odebrana i wróci do nadawcy. Zamawiam bardzo dużo i jest to pierwsza taka sytuacja aby nigdzie nie było kodu, w szczególności w szczegółach zakupu, zawsze wtedy widnieje tam kod QR
@edyttka70 nie mam możliwości sprawdzenia Twojego kodu odbioru. Poproszę o interwencję w sprawie Twojej paczki i wrócę do Ciebie z informacją.
@edyttka70 brak kodu w aplikacji wynika z błędu sprzedającego. Założyliśmy dla Ciebie dyskusję i będziemy Cię w niej informować o dalszych krokach.