Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 05.03.2025 chciałam odebrać paczkę. Po komunikacie ,,otwórz skrzynkę,, żadna skrzynka nie otworzyła się.
Nie było żadnego błędu. Wszystko dobrze wpisane, a skrzynka nie otworzyła się. Opłaconego zamówienia nie odebrałam.
[edycja]
1. zadzwoń do operatora tej maszyny i powiedz, że był taki problem, niech zaznaczą, że skrytka zajęta. Bo teraz figuruje jako pusta, kurier dołoży do niej inną paczkę, następna osoba ją zabierze razem ze swoją i będzie kłopot. Albo od razu pójdź do tej maszyny i stamtąd zadzwoń, otworzą Ci zdalnie.
2. po co podajesz swoje dane publicznie?
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Możecie usunąć te dane, proszę.
@Client:50708195 skontaktuj się proszę w tej sprawie z naszą infolinią pod numerem telefonu: 616 306 886. Infolinia jest czynna do godz. 22.
@Client:35386082 oczywiście, usunięte.
@_HolaOla_ dziękuję🙂