Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@bioekowy_pl Dziękuję bardzo za zgłoszenie, zainterweniuję w tej sprawie. Skontaktujemy się z Tobą mejlowo.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ nie mam żadnych informacji na mailu, przesyłka leży w magazynie od 13.12 ! a klient dostaje szału !!!
@bioekowy_pl Proszę o chwilę cierpliwości. Wyjaśniamy to z przewoźnikiem i wtedy wrócimy do Ciebie z odpowiedzią
@bioekowy_pl Musisz się przyzwyczaić ,tu tylko sprzedawca musi wszystko szybko wyjaśniać i terminowo odpowiadać a chwila cierpliwości o którą proszą ma czasem bardzo długi wymiar czasowy.
@bioekowy_pl Przepraszam Cię, że czekasz, ale tak jak napisałam wcześniej — napiszemy do Ciebie wiadomość mejlową, kiedy wyjaśnimy tę sprawę z Przewoźnikiem.