Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sytuacja z Allegro one box:
Paczka nadana 02.06.2024
05.06.2024 - dzwonie na infolinie One box . Otrzymuje numer UPS oraz zapewnienie o wyjaśnieniu sprawy. Kontakt się urywa
06.06.2024 - dzwonie do UPS. Twierdzą, że nie mogą dostarczyć paczki o 3 dni, bo paczkomat Allegro one box pełny.
06.06.2024 - dzwonie ponownie na infolinie Allegro one box. Twierdzą, że paczkomat pusty i nie wiedza, dlaczego UPS nie może dostarczyć paczki.
06.06.2024 - dzwonie do UPS, żeby odebrać paczkę w inny sposób lub zmienić adres wysyłki. Twierdza ze to niemożliwe
06.06.2024 - pisze do Allegro one box o zmianę punktu dostawy
07.06.2024 godz 10:00 - brak informacji od Allegro one box i brak paczki
Co w takiej sytuacji mam zrobić?
@Reims79 Twój przypadek nie jest czymś wyjątkowym ,poczytaj - https://www.globkurier.pl/opinie-allegro-one zrób to w miarę szybko zanim ocenzurują .
matkooo masakra dzieki
Ręce opadają.
Zakup z Allegro lokalnie:
Numer przesyłki: A000OUM8V7
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ klient doinformowany , przyszła kolej na Wasz ruch .
@Reims79 bardzo przepraszamy za tę sytuację. Wyjaśniamy to z przewoźnikiem i gdy tylko otrzymamy odpowiedź, damy znać w prowadzonej korespondencji e-mail.