anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DISAPPOINTMENT about allegro one courier

Client:109226037
#7 Wielbiciel#

Client:109226037
Tracking number : ALE00009F6C3142

I placed an order two days ago and opted for an expedited delivery by paying an additional fee to ensure that the package would be delivered yesterday. Unfortunately, the service I received fell far below my expectations. The incident occurred when the courier contacted me at 10 PM (yesterday), speaking in Polish. I informed him that I did not speak the language and reassured him that I was currently at home, ready to receive the package. Surprisingly, the call abruptly ended, prompting me to send a follow-up SMS message in Polish, reiterating that I was indeed at home and available to receive the delivery. To my surprise, I received an SMS notification stating that the courier had attempted to deliver the package but was unable to find me at home, and that the delivery would be rescheduled for the following day. I would like to bring to your attention that I was present at my residence throughout the entire day. It is evident that the courier took advantage of my limited knowledge of the Polish language and falsely claimed that I was not at home. This situation is particularly frustrating as I specifically paid an additional fee to ensure the delivery would take place yesterday.
Additionally I contacted allegro support multiple times an no one replied me (Case numbers33916377 | 33940862 | 33938894 | 33937917).
The frustrating part that I was expecting that the order will be delivered today but it didn't, and tomorrow it's a public holiday.
I want to understant what's going on ?!!!!!!!!!
Any help ?!

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:109226037
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

"Przetłumaczono na język polski"

Klient: 109226037
Numer przesyłki: ALE00009F6C3142

Złożyłem zamówienie dwa dni temu i wybrałem opcję ekspresowej dostawy, dokonując dodatkowej opłaty, aby zapewnić dostarczenie paczki wczoraj. Niestety, otrzymana przeze mnie usługa znacznie odbiegała od moich oczekiwań. Incydent miał miejsce, gdy kurier skontaktował się ze mną o godzinie 22:00 (wczoraj) i rozmawiał po polsku. Poinformowałem go, że nie znam tego języka, jednocześnie zapewniając, że jestem obecnie w domu i gotowy do odbioru przesyłki. Niespodziewanie rozmowa zakończyła się nagłym przerwaniem, co skłoniło mnie do wysłania SMS-a w języku polskim, w którym ponownie potwierdziłem, że jestem w domu i dostępny do odbioru przesyłki. Z mojego zdumienia otrzymałem powiadomienie SMS, informujące, że kurier próbował dostarczyć paczkę, ale nie zastał mnie w domu, a dostawa zostanie przełożona na kolejny dzień. Chciałbym zwrócić uwagę, że byłem obecny w swoim miejscu zamieszkania przez cały ten dzień. Wyraźnie wynika, że kurier wykorzystał moją ograniczoną znajomość języka polskiego i nieprawdziwie twierdził, że nie było mnie w domu. Ta sytuacja jest szczególnie frustrująca, ponieważ specjalnie zapłaciłem dodatkową opłatę, aby dostawa odbyła się wczoraj.

Dodatkowo, skontaktowałem się wielokrotnie z obsługą allegro, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi (numery zgłoszeń: 33916377 | 33940862 | 33938894 | 33937917). Najbardziej frustrujące jest to, że spodziewałem się, że zamówienie zostanie dostarczone dziś, ale się tak nie stało, a jutro jest święto publiczne. Chciałbym zrozumieć, co się dzieje?! Wszelka pomoc?!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109226037 first of all, I am really sorry that the courier didn't deliver your package yesterday, but as you received information in our replay (correspondence numer 33937917), next try of delivery should be tomorrow. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów