Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w styczniu zakupiłam 2 przedmioty, które okazały sie nietrafne i korzystając z możliwości zwrotu zrobiłam to poprzez Allegro One Box. Paczka została nadana i od tamtej pory nie wiem gdzie ona jest, do sprzedawcy nie dotarła. Po kontakcie z Allegro okazało się, że kod jaki został wprowadzony w paczkomacie był błędny (różnica 1 CYFRY), pomimo tego skrytka sie otworzyła i mogłam wrzucic paczkę. Kod jaki wprowadziłam to był kod do DZIAŁU RECYKLINGU, więc moja paczka zamiast do sprzedawcy trafiła jak sie domyślam na utylizację. Pomimo wielu prób kontaktu z Allegro do dnia dzisiejszego nie otrzymałam informacji co dokladnie się z tą paczką dzieje (od lutego brak informacji zwrotnej). Moja cierpliwość już się skończyła i oczekuję konkretów w tym działaniu. Jak mogę dokonać reklamacji/skargi na AllegroOne? Formularze jakiego udało mi sie znaleźć nie obsługują takich tematów, więc nie wiem gdzie mogę tego dokonać. Proszę o taką informację.
To Allegro powinno się tym zająć oni są stroną jak przesyłka była zakupiona ze Smartem.
a jak w takim razie skontaktować się bezpośrednio z allegro ale konkretnie do działu reklamacji? bo jak szukam to wszystkie formularze są generalnie na 'sprzedawce', a tutaj sprzedawca nie zawinił, paczka do mnie dotarła, problem jest ze zwrotem przez Allegro One
Możesz nie wprowadzać w błąd? temat przerabiany w marcu i według wytycznych jest tak
@Angel00120 nie ma czegoś takiego jak formularz reklamacyjny na allegro musisz zrobić zgłoszenie mailowe i jak ci odpiszą to piszesz w mailu że składasz reklamację i na co konkretnie i nie interesuje cię gdzie oni sobie to między sobą prześlą. Ty masz allegro poinformować o złożeniu reklamacji a oni sobie sami swój dział zawiadamiają czyli nawet przez konsultanta na messengerze fb możesz to zrobić. Można tez wysłać reklamację poleconym za potwierdzeniem odbioru na piśmie (usługa poczty polskiej) na adres allegro wtedy też nie obchodzi cię co oni zrobią z tym listem bo od chwili powiadomienia mają 14dni lub 30 dni zależy na co złożyłaś reklamację (30dni na zaginięcie paczki) na odpowiedź nie ma odpowiedzi tzn uznają reklamację. Ważne by w reklamacji było żądanie reklamacyjne które mają spełnić jak zapomną reklamację rozpatrzyć w terminie np zwrot kasy za ten towar
@mdrogeria sorki nie ty wprowadzasz w błąd tylko @LEW433 ale oczywiście z telefonu wpis zrobił fikołek i dodał się nie w tej odpowiedzi
@LEW433 według nowych przepisów odnośnie smart i protect reklamację składa kupujący i nie odpowiada za nią sprzedawca chyba że ma tą paczkę i zostanie upoważniony przez kupującego
najgorzej, że u mnie na Allegro w Moje zakupy jest cały czas info że "zwrot nie został nadany", więc sprzedający nawet nie ma co reklamować. Skorzystam z rady poniżej i po prostu w tej koresponedcji co piszę z Allegro jasno sprecyzuje ze chce złozyć reklamację
@Angel00120 pozostaje życzyć ci szczęścia. Masz jakieś dowody na poparcie swoich słów w formie np na piśmie albo filmik ? jak ustalono że wpisano kod różniący się 1 cyfrą?
@az1rael sprawdzili monitoring, bo podałam im kiedy mniej wiecej nadana zostala paczka, wiec sami to zweryfikowali i to Allegro mi odpisało jaki kod został wprowadzony (mój kod 185BA546 kod wprowadzony 185BA246). Pech chciał ze ten drugi kod jaki wprowadzilam to istanial w systemie, bo gdyby nie to by mi wywaliło pewie na monitorze ze bledny kod, a tutaj skrytka sie otworzyla, włozyłam paczkę i nawet nie pomyslalam ze to nie trafi tam gdzie powinno.
@Angel00120 spróbowałbym obejść system przez dyskusję to allegro skopało temat bo nie powinno ci puścić tego zwrotu na recykling a jeśli nawet to skoro były ciuchy to nie elektronika. Sprzedawca niczemu nie winny ale w dyskusji masz opcję poproś o pomoc konsultanta i trzeba mu wyłożyć jak krowie na rowie co się stało i żeby udostępnił wniosek o protect nie na koszt sprzedawcy tylko allegro bo tutaj paczka z ciuchami powinna wrócić na jakąś sortownię a nie zostać utylizowana jako elektronika przecież ktoś to odebrał i zobaczył co jest w środku. No i musisz mieć niesamowitego nie farta by na 8 znakowym kodzie myląc się o 1 znak wygenerować inny kod sprawny na inny dział...
@Angel00120 sprawa jest trudna bo błąd jak piszesz wystąpił po Twojej stronie , to tak samo jak przy przesyłce na adres podasz niewłaściwy numer posesji , pod kodem nadania ukryty jest adres odbiorcy , wołamy osoby ,które conieco mogą się wypowiedzieć .@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jasne, nie mówię, że nie jest to po częsci mój bład, ALE Allegro One ma wadliwą politykę zwrotów. Po pierwsze jak można generować numery zwrotów rózniące się TYLKO jedną cyfrą? Powinni mieć więcej takich przypadków jak ja, bo każdemu pomyłka sie moze zdarzyć. Po drugie rzeczy do recyklingu powinny miec ZUPEŁNIE inny kod zwrotu, bo jak widac pomylic sie można (mój kod był 185BA546 a wpisałam 185BA246 -> zamiast 5 wpisalam 2) i moja paczka, która nie była warta 5zł, zamiast do sprzedawcy trafila na śmietnik. Po trzecie, gdyby Allegro One posiadało jak konkurencja kody QR to nie byłoby w ogóle takich przypadków.
@Angel00120 allegro one to jest ogólnie jedna wielka wada jak przejrzysz forum to ci wyskoczy paręset postów pt jak one spartoliło dostawę / zwrot