Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ [edycja], klient [edycja]
Moje zakupy z 22 października 2024:
Kupiłam dwa opakowania suplementu CITOGLA VIS i jedno opakowanie RESVEGA (choroba oczu jaskra); zapłaciłam przelewem PAYPRO 138,68 PLN, a otrzymałam dzisiaj 24.10.2024 tylko jedno opakowanie Resvega. Odbiór w One Box ul. Watzenrodego 25 w Toruniu. Jak mam odzyskać zakupiony towar lub pieniądze?
Skontaktować się ze sprzedajacym
@Client:78555938 skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedającym - możesz to zrobić otwierając dyskusję.