Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ W firmie LEMON PLANET Justyna Bater , 80-513 Gdańsk , ul. Walecznych 3. zakupiłem kamerę samochodową 2023.11.13 . za 199,- zł..
Kamera legła uszkodzeniu . Wysłałem ją zwrotnie do sprzedającego jako naprawę gwrancyjną w dniu 2024.08.14.
Mimo monitów do chwili obecnej nie mam informacji co dzieje się z zakupionym urządzeniem.
Proszę o pomoc, względnie upomnienie sprzedającego. Co właściwie mam zrobić ??
Jak skorzystałeś z gwarancji, to obowiązują postawienia zawarte w karcie gwancyjnej.
Gwarancji udziela gwant i zazwyczaj jest nim producent lub dystrybutor, choć sprzedawca też może udzielić gwarancji.
A co do terminów, to o ile sama gwarancja nie stanowi inaczej, to gwarant ma 14 dni na naprawę licząc od dnia dostarczenia reklamowanego produktu na adres wskazany w karcie gwancyjnej (rzadko jest to adres sprzedawcy, tylko np adres serwisu). Do tego jeżeli gwarancja realizowana jest bezpośrednio, to gwarant nie pokrywa kosztów wysyłki do i od sprzedawcy, a tylko od nabywcy do i od serwisu (pokrywa, ale nie zwraca).
@kakoj1 Możesz otworzyć dyskusję, masz pomoc Allegro, sprzedający ma 24godz. na odpowiedź: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa lepiej składać rekalamcję u sprzedającego ma 14dni na jej rozpatrzenie,
gwarancję daje producent
sprzedawca przekazał ją gwarantowi i też czeka na odpowiedź
@kakoj1 Proszę, załóż dyskusję, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Tam będziesz miał możliwość poproszenia o pomoc naszego doradcę, a sprzedawca będzie zobowiązany do udzielenia Ci informacji w określonym czasie.