Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Wczoraj tj. 08.09.2023 o godzinie 19:55 zmienił się status mojej przesyłki na: Przesyłka oczekuje na wyznaczenie punktu alternatywnego. Upłynęły 24h, być może mało, być może nie, jednakże chciałbym się dowiedzieć co mogę dalej zrobić... Punkt wybrany przeze mnie jest sklepem więc przepełnienie zdaje się, że nie wchodzi w grę poza tym to nie One Box. Wiem też, że sam tego punktu nie wybiorę, a tak się składa że w moim mieście punkt przeze mnie wybrany jest jedynym punktem a kolejny jest oddalony o około 20 km i zdecydowanie nie zamierzam się tam wybierać po swoją paczkę, nie na tym to polega.
Nr przesyłki: A0006BZ9N1
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź 🙂
@Sewe_1313 taki status mają paczki jak nie ma kto ich rozwieźć, poczekaj z kilka dni z czasem wyruszy w drogę 🙂 chodź mogli by dać status Brak czasu 😄
Ookej rozumiem, mam nadzieję że to jest przyczyną i wystarczy uzbroić się w cierpliwość. U mnie wygląda to dużo bardziej ubogo w statusie przesyłki 😂
@Sewe_1313 Już sprawdzamy, co się dzieje z przesyłką. Wrócę tutaj z informacją. 🙂
@Sewe_1313 Nasz doradca napisał do Ciebie w tej sprawie mailowo. Numer zgłoszenia: 37181906.
Świetnie, otrzymałem e-mail. Sprawa powinna dziś być zakończona. Paczka jest w punkcie jednak nie została zeskanowana na miejscu. Dziękuję za sprawną pomoc 🙂