anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opóźniona przesyłka

NataliaRydel
#7 Wielbiciel#

Mam pytanie odnośnie przesyłki A000VYXBE1, czy ona utknęła na magazynie? Miała zostać dostarczona do punktu 31.07.2024..  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@NataliaRydel dziękuję za sygnał. Skonsultuję tę sprawę i wkrótce dam znać, jakie są losy tej przesyłki. Zatem jesteśmy w kontakcie 🙂

   Paula
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ayo80
Moderatorka
Moderatorka

@NataliaRydel w tej sprawie nasz doradca wysłał do Ciebie wiadomość mailową dorzucając garść monet 😉 Przepraszam w imieniu serwisu za to opóźnienie w dostawie.

   Paula
   Moderatorka
oznacz moderatorów

NataliaRydel
#7 Wielbiciel#

Ok, ale kiedy przesyłka do mnie dotrze? 

oznacz moderatorów

NataliaRydel
#7 Wielbiciel#

@ayo80 proszę o informację 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Wybrałaś ona. Nie ma pewnej odpowiedzi na takie pytanie. Bedzie jak kurier raczy dostarczyć, no chyba że będzie pełny box to odeśle od razu do nadawcy (coraz częściej im się zdarza). Taka smutna prawda. Ach i oczywiście project tej rozrywkowej formy wysyłki nie pokrywa, bo to dostawa od allegro więc ze sprzedawcy by nie dali rady ściągnąć xD Chcesz wiedzieć gdzie jest przesyłka i mieć w miarę pewną dostawę to wybierasz inposta. One to loteria z pięknymi komunikatami od allegro i dodawaniem pod przymusem przez sprzedawców. Sprzedawcy to dodają, bo bez tego nie mogą wysyłać smartem, wymóg allegro. A potem co dziennie piszą reklamacje na paczki ginące w czarnej dziurze na kilka dni lub nie odbierane przez kurierów zarówno z firm jak i z boxów (potrafi to sobie tydzień leżeć czekając na łaskę kuriera). Wiadomo jakość allegro, jak ze wszystkim wliczając: każdą nową zmianę, każdy wyświetlany komunikat szybkość pracy supportu itp. itd.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NataliaRydel nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z punktem i gdy tylko otrzymamy odpowiedź, skontaktujemy się z Tobą w wiadomości e-mail. Przepraszam za tę sytuację!

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

NataliaRydel
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  czy są jakieś postępy w tym zgłoszeniu? Udało się coś ustalić??

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NataliaRydel przepraszam, że czekałaś! Przesyłka czeka na odbiór w punkcie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów