anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po wpisaniu tel i kodu mam info „podaj prawidłowy tel”. Co źle robię?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:118181912
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:118181912 a poprawny numer wpisujesz. Ten, który był podany w adresie dostawy?

oznacz moderatorów
Client:118181912
#7 Wielbiciel#

Tak wpisuje ten sam. 

oznacz moderatorów
Client:118181912
#7 Wielbiciel#

Brak również kodu qr do zeskanowania, w innych przesyłkach jest w tej tylko numer kodu. 

oznacz moderatorów
Client:118181912
#7 Wielbiciel#

Tak wpisuje prawidłowy numer. Brak tez kodu qr do zeskanowania, w innych przesyłkach jest w tej brak. 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:118181912 Proszę, zadzwoń w tej sprawie pod numer 616 306 997. Doradca pomoże Ci w odbiorze przesyłki. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:118181912
#7 Wielbiciel#

Dziękuje już zadziałało. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów