Dzień dobry,
wczoraj około godziny 20:00 dostałam komunikat "Problem z przesyłką", po wejściu do aplikacji moim oczom ukazała się informacja "brak miejsca w maszynie" oraz, że "przesyłka nie została dostarczona i wróciła do oddziału". Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Numer przesyłki - A003DD9BT3
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Client:79850495 widzę, że faktycznie z uwagi na brak miejsca w wybranym automacie paczkowym przesyłka nie została doręczona. Już to konsultuję, wrócę do Ciebie z informacją.
@Client:79850495 sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową. Przesłaliśmy Ci prośbę o potwierdzenie danych aby umożliwić przekierowanie przesyłki.
Witam dziś miała dojść paczka do one box allegro ale pisze że nie było miejsca.Moge przekierować tą przesyłkę ?