Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W historii przesyłki mam taki wpis "9 sie 2024, 12:01 Likwidacja przesyłki"
Dostawa miała być zrealizowana do "Allegro one box"
Co to może oznaczać?
Pozdrawiam
Paweł
wooow ... coś nowego , ale to chyba tylko u łonów
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Yab0L podaj jej numer
A000XVYVP5
Mam nadzieje że jej nie zastrzelili 🙂
Proszę:
Przewoźnik i numer przesyłki
@Yab0L Twoja paczka uległa uszkodzeniu i dlatego została zutylizowana. W takiej sytuacji skontaktuj się proszę ze sprzedawcą, który powinien nadać nową przesyłkę, a na tę złożyć reklamację.
@_HolaOla_ "Twoja paczka uległa uszkodzeniu i dlatego została zutylizowana" - a to jakaś nowa świecka tradycja? Kiedyś taką paczkę zawracano nadawany z protokołem szkody i propozycją odszkodowania. A teraz jeszcze sprzedawca ma składać reklamację, skoro sprawa i wina przewoźnika jest ewidentna?
@TomBanknoter chyba, że zawartość była zakazana/wyłączona z transportu.
@TomBanknoter Inpost jak uszkodzi przesyłkę pyta w informacji co mają zrobić z paczką , możesz za dodatkową opłatą zlecić utylizację , dostajesz papier i masz z głowy .
Dzięki.
@TomBanknoter w tym przypadku nie było co zwracać. Natomiast co do ewidentnej winy przewoźnika nie znamy tutaj szczegółów, więc nie możemy z góry zakładać winy żadnej ze stron.
Dodam tylko jedno, a co z kupującym? ma siedzieć i się zastanawiać. Wszędzie tylko sprzedawca itd itp, a ja pewnie kupiłem sobie coś bo mi się nudziło... nie zamówiłem przesyłkę wcześniej specjalnie do one boxa, bo nie wegetuję cały dzień w domu i nie mam ochoty latać po jakichś sklepach żeby paczkę odebrać, a to co było w środku potrzebne mi było wczoraj. I co nie dostaje żadnej informacji, bo prawo pocztowe nie przewiduje takiej opcji litości. Zapłaciłem nie dostałem i zero info...
Dobrze było by pomyśleć o jakimś mailu typu sorry paczka się uszkodziła.... Allegro wysyła pewnie miliony dziennie jeden więcej by ich nie zbawił.
Dzięki @_HolaOla_ za info i pozdrawiam
@Yab0L Jeśli ten towar nie jest Ci już potrzebny, wystąp do Allegro Protect o zwrot kosztów. Chociaż w takim wypadku Allegro powinno oddać kasę z automatu - przecież twierdzą, że biorą pełną odpowiedzialność za to całe Delivery. Czyż nie tak @_HolaOla_ ?
@TomBanknoter do Allegro Protect można wystąpić 14 dni po zakupie.
@_HolaOla_ z całym szacunkiem ale czy to żart??????
Niezaleznie od uszkodzeń czy zawartości -PACZKA NIE JEST WŁASNOŚCIA PRZEWOŹNIKA . Wiec jakie ma przewoźnik prawo podejmowac decyzje o utylizacji ???????
Poczta czy inpost albo sie kontaktują albo zwracają uszkodzone paczki. Zdarza sie że wracają paczki całkiem zalane - ale wracają. Jak można utylizowac cudzą własność ????????
@_Likos_ Jak to co było w środku, było źle zapakowane i im spadło z taśmociągu albo z palety... to sprzedawcy mogli zwrócić tylko opakowanie.
@Client:44052296 Nie niebyło to nic nielegalnego, ani niedopuszczonego do transportu.
@Yab0L ale to nieważne co sie stało. Nawet jeśli paczka sie uszkodzila i przejechal po niej TIR NADAL NIE MOŻNA JEJ UTYLIZOWAĆ ponieważ nie jest sie jej włascicielem !!!!!!!!!!!!! Nawet jełsi byłyby to produkty zakazane - można co najwyżej naliczyć kare. Jelsi produkty zagrażające życiu - wezwac odpowiednie służby . ALE NIE UTYLIZOWAC WEDŁUG WŁASNEGO WIDZIMISIE
Natomiast czysto technicznie - dla nas takie uszkodzone paczki są takze informacją - co można poprawic w sposobie pakowania aby sie przesyłki nie uszkadzały.
@_Likos_ Rozumiem Cię wiele lat byłem po tej samej stronie barykady co TY, ale serio czasami można, tylko poinformować bo przesyłka sama się zutylizowała i po prostu nie ma co zwracać.
Każdy przypadek jest inny z tego co wiem to sprzedawca został poinformowany.
@_HolaOla_ Pisałem już do sprzedawcy dzięki.