Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka od 11 lipca jest w drodze w historii przesyłki :
@jarecki720, bardzo mi przykro z powodu tej sytuacji. Rozumiem, że odebrałeś już to zamówienie?
niestety zamówienie jeszcze nie dotarło
To po akceptujesz rozwiązanie, opisz co się dzieje?
nic nie akceptowałem , bowiem sprawa nie została rozwiązana
@jarecki720 Czy mogę Cię prosić o numer tego zamówienia lub numer listu przewozowego? W lipcu nie zamawiałeś niczego z tego konta do Zielonego Automatu Paczkowego, tylko do Paczkomatu InPost. Pomogę Ci, ale muszę ustalić, której paczki dotyczy sprawa 🙂
@jarecki720 W tej sprawie skontaktowaliśmy się już z Tobą mejlowo. Wyjaśniamy tę sytuację z UPS. Bardzo Cię przepraszamy za utrudnienia - w ramach rekompensaty przyznaliśmy na Twoje konto monety. Dziękujemy za cierpliwość.
otrzymałem zdawkową odpowiedź
"Dzień dobry,
kontaktuje się z Panem w sprawie dostawy przesyłki ALE0000201DB0F6.
Zostało zlecone przekierowanie przesyłki na wskazany przez Pana adres.
Paczka powinna do Pana trafić w ciągu 1-3 dni roboczych. "
a było to 18 lipca oraz dopiero dziś otrzymałem wiadomość , bo na dwie poprzednie moje interwencje nie otrzymałem żadnej odpowiedzi
@jarecki720 Sprawdź proszę folder SPAM. Napisaliśmy do Ciebie wiadomość dzisiaj o godzinie 13:34 (korespondencja numer 24823205). Sprawa wciąż jest weryfikowana z UPS.