Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Paczka do mnie jedzie od 31 stycznia. Dzisiaj jest już 17 luty, a dalej brak jakichkolwiek informacji na temat tego czy w ogóle do mnie zmierza. Na mailu udzielana mi była przez Was pomoc, za co dziękuję, była bezskuteczna. Zapewnienia, że paczka zostanie danego dnia dostarczona nic nie dawała. Już nie wiem co w tej kwestii zrobić, bo kolejne zapewnienia odnośnie dostarczenia przesyłki nic, a nic nie dają.
Kod przesyłki: A001LHR405
Pozdrawiam.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Najlepiej skontaktować się z nadawcą i poprosić o zgłoszenie reklamacji z tytułu opóźnienia w doręczeniu przesyłki. Przesyłka została nadana 31 stycznia, czyli regulaminowy, gwarantowany termin doręczenia upłynął z końcem 5 lutego.
@Client:106966758 A na przyszłość nie wybierać tej namiastki usługi kurierskiej....
@Client:106966758 widzę, że kontaktowałeś się z nami w tej sprawie w zgłoszeniu 48974878. Doradca weryfikuje sprawę. Proszę Cię jeszcze o trochę cierpliwości.
Witam,
Jest już może jakaś informacja?
@Client:106966758 Cześć, z tego co widzę prowadzisz już konwersację mailową z doradcą w tej sprawie. Wszelkie pytania dotyczące tematu kieruj proszę w konwersacji 🙂
A na infolinię dzwoniłeś? a tak ważna ta paczka? Ja to bym kliknął zwrot i niech się z tym "bująją"