Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja przesyłka zawierająca żywe rośliny utknęła gdzieś w innej czasoprzestrzeni; zgodnie z dzisiejszym komunikatem brak jest możliwości jej doręczenia z uwagi na "brak czasu", to niestety nie jest żart 😳. Zgodnie ze statusami paczka trafiła do magazynu,kurier ją podjął ale zabrakło mu czasu żeby dostarczyć, spieszył się na grilla 🤔? Nie wiem co mam o tym myśleć, do kogo się zwrócić, zgłoszenie do Allegro sprzed kilku godzin trafiło w kolejną czarną dziurę. A0001J8EN2 to nr przesyłki i niestety to za mało żeby wyjaśniać sprawę bezpośrednio z UPS. Ten system to porażka 😕 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@kluska1977 Widzę, że otrzymałaś już informację, że sprawa jest wyjaśniana z naszym partnerem logistycznym. Konsultantka odezwie się ponownie, kiedy otrzyma odpowiedź. Na Gadane nie możemy pomóc.
@nat_not Na Gadane nie możemy pomóc. ????
Przecież znamy historię tej przesyłki, czemu tu nie napiszecie ???? czyżby tyle złych postów źle wpływało na usługę ?
@kostas11 Sprawa jest już wyjaśniana i @kluska1977 otrzyma odpowiedź mailową. Jeśli będzie chciała, podzieli się z Wami szczegółami. Nic więcej po zgłoszeniu tutaj nie możemy zrobić.
@nat_not Może ktoś podlałby tą biedną roślinkę jak musi czekać na dostarczenie.🥀
Roślinki. 6 ich jest. Było. R.I.P 😔
W porządku, widzę wiadomość, czekam zatem na ustalenia
@nat_not A dlaczego ja nie dostałem żadnej odpowiedzi na moje zapytanie odnośnie przesyłki A0001H2NU3, zadane tu: A0001H2NU3
Ja wiem, "Brak czasu-brak możliwości odpowiedzi" 😎
Nie ma za co 😘🙃
Trzeba przyznać, że ten status (brak czasu) to jakiś ewenement na skalę światową. Naprawdę 😎
A tak serio - oznaczyłeś moderatorów przy wysyłce posta? 🤔
Przykre jest to,że standardowe ścieżki zgłaszania problemów zawodzą i trzeba robić g...burzę na jakimś forum żeby temat ruszył. Po prostu przykre... 😮💨
Dokładnie powinni dopracować system np. chatu z pracownikami - którzy obecnie nic nie mogą nie udzielą konkretnych informacji i po co to jest że ma działać jak FAQ ogólnikowo ?;p
Sam system dwóch odrębnych, nie powiązanych ze sobą nr przesyłek (jeden w allegro A... i inny w UPS do monitorowania przesyłek 1Z...) sprawia, że petenta można gładko spławić 😎 ; UPS grzecznie ale stanowczo mowi, że nr przesyłki Allegro nic mu nie mówi i kończy temat. 🤗
No i co? a roślinek nie chcesz już?
Jak nie?! Może interwencja Allegro coś da i kurier się ogarnie, zobaczymy co będzie dalej 🤔
Ale nie rozumiesz to sprzedajacy musi działać żeby roślinki dotarły na czas i to on odpowiada za ich kondycję do chwili odbioru, ale... twoja sprawa.
Na stronie UPS można śledzić przesyłkę do nr z Allegro (numery są ze sobą powiązane). W tym celu musisz wejść na stronę https://www.ups.com/track?loc=pl_PL&requester=ST/ i kliknąć w "Monitoruj poprzez numer referencyjny". Niestety dane są mocno uproszczone.
@TomBanknoter Twoja sprawa jest w trakcie konsultacji.
@Allegro_One Dziękuję za odzew, i czekam 🙂
Dzień dobry, proszę o pilne określenie terminu dostawy przesyłek
@GieKSiarz81 z Kupującego i ze sprzedawców zobligowanych do wprowadzenia tej pseudo dostawy , Ty piszesz tu , a wielu walnie negatywa sprzedawcom , a Ci popłyną ostro finansowo bo im jakość poleci .