Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy mógłbym się gdzieś dowiedzieć, co się dzieje z moją paczką, jeżeli od ponad doby ma status "Nadana" i nic więcej się nie dzieje? Przewidywany termin dostawy już minął... Skąd wynika takie opóźnienie? Brak kurierów, jakaś awaria? InPostowi to się NIGDY nie zdarzyło.
@pyoter_C czy możesz podać numer zamówienia, którego dotyczy sprawa?
Numer zamówienia:
Przewoźnik i numer przesyłki:
@pyoter_C postaram się ustalić losy Twojej przesyłki.
@pyoter_C wygląda na to, że przysyłka nie wyruszyła jeszcze w dalszą podróż z automatu paczkowego. Nasz dział logistyczny weryfikuje sprawę i skontaktuje się z Tobą mailowo (zgłoszenie 54627794).
No właśnie w tym problem, że ta paczka jest już w automacie drugą dobę.