Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
proszę@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ o ustalenie, co się dzieje z moją paczką o nr A000TO7T64 - wczoraj została nadana w automacie po godz. 12, po czym wczoraj o 14:01 - przesyłka została podjęta z maszyny przez kuriera. Od tego momentu brak aktualizacji statusu. Jestem w miejscu doręczenia przesyłki do czwartku włącznie (11.07.24) więc zależy mi, aby paczkę doręczono najpóźniej tego dnia, dlatego proszę o przyspieszenie przetwarzania przesyłki. Z góry dziękuję za pomoc.
@Client:86037454 Przesyłka jest procesowana, jak wszystkie inne. Nie mamy możliwości, by przyśpieszyć dostawę kolejnej paczki. Widzę, że trafiła już do sortowni. Pamiętaj, że dostarczamy przesyłki nawet do późnych godzin wieczornych.