Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam powiadomienie w aplikacji, że zamówiony przeze mnie produkt jest gotów do odbioru w paczkomacie Allegro One Box. Okazało się, że skrytka jest pusta, więc w aplikacji zaznaczyłam problem z przesyłką (brak przesyłki). Po kilku dniach znów otrzymałam powiadomienie, że paczka na którą dalej oczekiwałam, znajduje się w paczkomacie. Niestety, sytuacja znów się powtórzyła i zastałam pustą skrytkę. Skontaktowałam się ze sprzedawcą, który zapewniał mnie, że po ich stronie wszystko zostało dopełnione. Co można zrobić w takiej sytuacji? Jak mogę odzyskać moje pieniądze, które wydałam na produkt, którego nigdy nie otrzymałam? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jak otwierasz skrytkę i jest pusta to dzwoń od razu na infolinie .Numer masz na automacie.
@The_Iron_Lady Podaj nam numer tej paczki.
A000113984