Zginęła mi historia zakupowa.Czybja mogę mieć dwa konta.Cxy można je zsynchronizować .Proszę o pomoc

Client:108672151
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-11-2024
10:01
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-11-2024
08:58
@Client:108672151 Tak, możesz mieć dwa konta. Sprawdź proszę na jaki adres e-mail otrzymywałaś powiadomienia o zakupach, a następnie zaloguj się podając ten mail do logowania.
Sandra
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów