Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
Dostałem dziś taka wiadomość od klienta:
"Dlaczego przesyłka została zwrócona , jeżeli kurier nie próbował jej dostarczyć do mnie. Coś z kurierem jest nie tak. Proszę o wyjaśnienie."
Nr przesyłki AD00H57P98.
Proszę o pomoc w wyjaśnieniu.
Pozdrawiam
@Askir_ poprosiłem o interwencję - wrócę do Ciebie z informacją.
Dziękuję. Jeśli jest to możliwe to proszę dostarczyć przesyłkę do klienta, zwrot do mnie nie był z nikim ustalany - ani z klientem, ani ze mną.
@Askir_ rozumiem, dopytam i wrócę do Ciebie.
Można zamknąć zgłoszenie, kurier dzisiaj jak gdyby nigdy nic dostarczył paczkę pomimo tego, że był status "Przesyłka została zwrócona do nadawcy".
Pozdrawiam