anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One Box znikające paczki

UciekajZaMiasto
#9 Pomysłodawca#

@Allegro_One  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Mija 10 dzień od momentu nadania paczki, która jest intensywnie poszukiwana przez Allegro i jego podwykonawcę UPS.

Paczka nadana 2023-11-14, 11:06

Dzień dobry UciekajZaMiasto,
Kontaktujemy się z Tobą, ponieważ kupujący poinformował nas o braku przesyłki A0006X0K45.

Teraz najlepsze... Wyjaśnij sprawę bezpośrednio z kupującym oraz wspólnie ustalcie dalsze kroki: ponowne wysłanie towaru lub zwrot środków.

Piszemy do klienta i oto odp:

czwartek, 16 listopada 2023, 16:52:27

Tak po zdalnym otwarciu skrzynka okazała się pusta

Dziś 17 listopada rozmawiałem z klientem i co usłyszałem, że już raz miał wątpliwości co do uczciwości właśnie konkretnie Allegro ONE, gdyż po otwarciu skrzynki okazało się, że koperta zawierająca zamówiony towar była otwarta, na szczęście zawartość nie zginęła.

SPRAWA braku naszej paczki w zielonym paczkomacie NA CHWILĘ OBECNĄ JEST WYJAŚNIANA

Klient czeka na dostawę towaru za który zapłacił i zawierzył reklamie allegro.

Jak długo mamy czekać na wyjaśnienie sprawy?

Odpowiedź na zgłoszenie nr "37449922" [ ref:!00D240aE05.!500Ti0yhLX:ref ]

"Dzień dobry,

przepraszam za wydłużony czas oczekiwana na odpowiedź.

Sprawa jest nadal w trakcie weryfikacji. Gdy otrzymam informację, od razu wrócę z odpowiedzią.

Gdyby miał Pan dodatkowe pytania, proszę śmiało pytać.

Życzę udanego dnia!"

Pozdrawiam
// Wiktoria [edycja]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@UciekajZaMiasto Zgodnie z informacją, jaką dzisiaj otrzymałeś od doradcy, sprawa wymaga dalszej weryfikacji. Bardzo mi przykro, ale muszę Cię prosić o jeszcze odrobinę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

UciekajZaMiasto
#9 Pomysłodawca#

Szanowna Pani Moderatorko, czy ktoś kto zajmuje się naszą zaginioną paczką jest w stanie w przybliżeniu określić ile to jeszcze potrwa?

 Jak wygląda proces reklamacji i odzyskania kosztów związanych z zamówieniem: koszt produktu, wysyłki itp.

Obawiam się że sprawa zakończy się wystawieniem komentarza negatywnego uczciwie pracującemu przedsiębiorcy przez oszukanego klienta a Pani napisze że jej przykro.

 

Z poważaniem

Michał [edycja]

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@UciekajZaMiasto patrz ... normalny zwykły okres , zbiżają się mikołajki i szczyt przedświąteczny  ,Przewoźnikom spod dużej litery zdarzają się poślizgi  ,powtórzę ,, zdarzają ,, ale z One będzie jazda gołym tyłkiem po ściernisku .

oznacz moderatorów

UciekajZaMiasto
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi 

 

Cierpliwości ???

Po prawie 2 tygodniach od nadania paczki taką pomocną odpowiedź otrzymaliśmy z Allegro:

"Przekazałem wszelkie niezbędne dane do poszukiwania przesyłki, jednak bardzo pomocny był dla nas opis przesyłki.

Proszę, aby w odpowiedzi na tą wiadomość wysłał Pan:
- opis paczki (sposób zapakowania, charakterystyczne cechy jak kolor czy taśma firmowa).
- ewentualnych zdjęć paczki z magazynu, jeśli Pan posiada.

Jak tylko otrzymam dalsze informacje, poinformuję Pana w kolejnej wiadomości."

 

Na poniższe zapytanie do dziś brak odpowiedzi?

Szanowna Pani Moderatorko, czy ktoś kto zajmuje się naszą zaginioną paczką jest w stanie w przybliżeniu określić ile to jeszcze potrwa?

 Jak wygląda proces reklamacji i odzyskania kosztów związanych z zamówieniem: koszt produktu, wysyłki itp.

Obawiam się że sprawa zakończy się wystawieniem komentarza negatywnego uczciwie pracującemu przedsiębiorcy przez oszukanego klienta a Pani napisze że jej przykro.

 

Z poważaniem

Michał [edycja]

oznacz moderatorów

UciekajZaMiasto
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi @Allegro_One

 

Dopiero teraz doczytałem początek wiadomości

poniedziałek, 27 listopada 2023, 09:35:35 (Mon, 27 Nov 2023 08:35:35 +0000 (GMT))

"przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

Nasz partner logistyczny rozpoczął procedurę wyjaśniającą w związku z paczką A0006X0K45."

 

Tzn. że po prawie dwóch tygodniach od nadania paczki UPS świadczący usługi dla Allegro One Box dopiero zacznie jej szukać ?!?

oznacz moderatorów

UciekajZaMiasto
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi 

@Allegro_One

 

Czy ktoś kompetentny potrafi zająć się rozwiązaniem naszego (sprzedawcy-klienta_allegro-UPS) problemu?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@UciekajZaMiasto Bardzo mi przykro, że rozwiązanie sprawy zajmuje więcej czasu. Widzę, że nasi doradcy pozostają z Tobą w kontakcie w sprawie numer 37415358. Niestety nie jestem w stanie Ci nic więcej przekazać. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

www_bagazniki_eu
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi  Szanowna Pani moderatorko, może jakieś konkrety?

 

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Miałem podobną sytuację.

1. Brak paczki w skrytce.

2. Allegro prosi kupującego o złożenie reklamacji.

3. Allegro odrzuca reklamację kupującego, bo powinien złożyć ją sprzedający.

4. Składam reklamację.

5. Allegro odrzuca reklamację, bo paczkę uznaje za zaginioną dopiero po 30 dniach i dopiero po tym czasie mogę ponownie złożyć reklamację.

6. Klient w dyskusji nastawiony bojowo przeciwko Allegro (zero pretensji do mnie), w końcu dostaje odszkodowanie z AP (przed upływem 30 dni).

7. Ja dostaję odszkodowanie z Allegro (oczywiście po ponad 30 dniach).

oznacz moderatorów

UciekajZaMiasto
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi  Szanowna Pani ile ta farsa jeszcze potrwa?!? Chce pani powiedzieć że w umowie z UPSem zarząd allegro nie określił jak wygląda procedura reklamacji, ile trwa jej rozpatrzenie i co z odszkodowaniem dla sprzedawcy? Pytałem o to wielokrotnie na społeczności i w wiadomościach e-mail.

Na co mamy czekać skoro dopiero po dwóch tygodniach od zaginięcia paczki "Nasz partner logistyczny rozpoczął procedurę wyjaśniającą". Dla mnie sprawa jest jasna, pracownicy allegro celowo zwlekali z poinformowaniem UPS oczekując iż sprawa sama się wyjaśni.

Kto ma zwrócić wpłatę klientowi i kiedy oraz na jakiej podstawie?

Jak fakt nie dostarczenia przesyłki w terminie w przypadku gdzie nie zawinił sprzedawca wpływa na jego statystyki?

oznacz moderatorów