Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, @Allegro_One @w_kiwi proszę o sprawdzenie statusu przesyłki o nr A0006Z91D4 (Allegro One Punkt A007015).
Klient dziś zgłosił mi, że jeszcze nie otrzymał swojej przesyłki. Proszę o informację.
Czy mogę prosić o odpowiedź @Allegro_One @w_kiwi ?
Klient domaga się informacji na temat jego przesyłki.
@KRAKENSHOP_PL Skontaktujemy się w tej sprawie z kupującym.
@w_kiwi Proszę o informację, jaki jest obecny status sprawy?
@KRAKENSHOP_PL W dalszym ciągu weryfikujemy. Jesteśmy w kontakcie z kupującym. Bardzo przepraszam, że tyle to trwa.
@w_kiwi "kupujący", mój klient twierdzi, że nie było kontaktu z Waszej strony...? Jeśli dziś do końca dnia sprawa z zaginioną paczką się nie rozwiąże, to jutro wysyłam do mojego klienta ponownie nowy towar i proszę wówczas o kontakt w celu rozliczenia sprawy (złożenie reklamacji). Nie mogę pozwolić na to, aby moi klienci tak długo oczekiwali na przesyłkę lub nawet jakąkolwiek informację. Pozdrawiam.
@KRAKENSHOP_PL Kupujący otrzymał od nas wiadomość 24.11.2023 o godzinie 12:43. Sugeruję, abyś jeszcze wstrzymał się z wysyłką nowego towaru. Prawdopodobnie przesyłka znajduje się w punkcie i oczekuje na zeskanowanie przez pracownika obsługującego punkt. Oczekujemy na potwierdzenie.
@w_kiwi W porządku, w takim razie czekam na informację, dziękuję za odpowiedź.
Dzień dobry, @w_kiwi przypominam się w temacie.
@KRAKENSHOP_PL Paczka została odebrana przez klienta dziś o 8:32.
@w_kiwi Dziękuję za pozytywne zakończenie sprawy, po 13 dniach paczka się odnalazła 😉 muszę powiedzieć, że to był bardzo wyrozumiały klient, z którym byłem cały czas w kontakcie 🙂 czekam jeszcze tylko na informację, czy zawartość paczki jest w porządku 😉
@KRAKENSHOP_PL Dzięki za zgłoszenie. Odpowiedni zespół weryfikuje, co się dzieje z przesyłką.