Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W związku z nowym regulaminem allegro , aby zachować smarta należy posiadać usługę allegro one box, wypełniliśmy wszystkie niezbędne dokumenty oraz napisaliśmy na dedykowanego maila z prośbą o "podjazdy" itp. jednak mail milczy, mimo wysyłania ponagleń nikt nic nie odpisuje .
Czy możemy wiedzieć co się dzieje w tym temacie ponieważ zmiana regulaminu tuż tuż a my nie możemy ukończyć dodania usługi
@modernbhp spoko , masz czas do 25 października , im dłużej zwleczesz tym później zabiorą Ci smarka za jakość .
tuż tuż to nie nie, jeszcze trochę a może i dłużej 🙂
@modernbhp A nie możesz zwyczajnie nadawać w automacie lub punkcie? Tego raczej nie jest dużo
tak to działa
@modernbhp Cześć. 🙂 Zweryfikuję tę sprawę, ale powiedz mi proszę, czy pisałeś na adres allegroumowy@ups.com czy na onehandlowy@allegro.com?
Czy wiadomość wysłałeś z adresu mejlowego przypisanego do konta Allegro o loginie modernbhp?
Wiadomość została wysłana na adres allegroumowy@ups.com ,
Została wysłana z adresu przypisanego do kont o loginie modernbhp / moderncompany / medicalmix , gdyż dotyczy to dodania usługi do wszystkich 3 kont allegro
@modernbhp Do każdego konta przypisany jest inny adres mailowy. Rozumiem, że wysłałeś 3 wiadomości - z każdego adresu jedną?
Wiadomość została wysłana z adresu dodatkowego przypianego do tych kont jest to ten sam adres e-mail.
@modernbhp Jaki to adres?
[edycja]
@modernbhp Dziękuję. Będziemy to wyjaśniać.
Dziękuje , jeśli jest taka możliwość prosiłbym o w miarę "szybkie" wyjaśnienie gdyż mamy włączoną usługę i klienci mogą z niej skorzystać a nie mamy jak fizycznie wysłać paczki.
@modernbhp Otrzymałam informację, z której wynika, że niestety nie będziemy mogli pomóc, ponieważ zgłoszenie trafiło do UPS. Nie mamy wglądu w tę korespondencję. Sugeruję bezpośredni kontakt (najlepiej telefoniczny) z przewoźnikiem. Tutaj znajdziesz dane do kontaktu.
Skontaktowaliśmy się telefonicznie z UPS , jednakże po przedstawieniu sytuacji pani z UPS stwierdziła iż nie może nam pomóc , ponieważ allegro bezpośrednio się zajmuje zarówno tymi mailami , jak i paczkami.
Teraz moje pytanie co mamy zrobić skoro sprzedała nam się paczka z usługi Allegro One którą włączyliśmy bo jest to wymagane w regulaminie a niema kto odebrać fizycznie paczki, jak mamy ją wysłać do klienta ? Skoro nie mamy odpowiedzi ani od państwa ani od przewoźnika.
Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji bo po prostu nie wiemy w jaki sposób mamy wysłać tą paczkę do klienta
Dzień dobry,
Mam podoibny problem z allegro one box. Paczki leżą już 3 dzień nieodebrane bo kurier ups mówi że to inna firma. Pomimo prośby nie zabiera. Zgłaszałam wczoraj, pisałam reklamację ale nic się nie dzieję. A przesyłki miały dotrzeć według deklaracji wczoraj....proszę o odp.
Podaj numery przesyłek lub nr zamówień. Ja po numerze przesyłek jestem wstanie Ci powiedzieć kto broi 🙂
A już proszę podaje
A00088T838, , A00086BNF4,
A00081ZP84
To są przesyłki UPS owe. Dobra, zawołajmy o pomoc.
Wszystko już załatwione. Nie wiem jakie tam podziemne znaki sobie dajecie ale ślicznie dziekuje za pomoc