Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W czwartek zleciliśmy odbiór przesyłki AO przez kuriera UPS:
W piątek napisaliśmy zgłoszenie do Allegro nr "36758560" [ ref:!00D240aE05.!5003V0d7kEz:ref ]. Jak na razie 2 odpowiedzi z coraz większymi kłamstwami.
Pierwszy "doradca" błysnął w sobotę. Napisał kłamstwo o podjęciu interwencji w UPS-ie w sobotę o 18:32. Cóż, wybrał pasujący szablon odpowiedzi pod kuriera Allegro One. Niestety w przypadku kuriera UPS, to on się mógł konsultować ze swoim odbiciem w lustrze, co najwyżej o tej godzinie w sobotę.
Natomiast kiedy już myślisz, że "doradcy" Allegro nie mogą się bardziej zbłaźnić, wjeżdża cała na biało Pani Julia. Pisząc o nowym magazynierze na magazynie. Ciekawe jakim?! Bo ta paczka leży w naszym salonie Canal+, czekając na odbiór, gdzie nie pracuje nikt nowy i żadnego magazynu oraz magazyniera tam nie ma. Są 2 konsultantki pracujące w salonie.
Efekt jest taki, że paczka zlecona do odbioru 19.10. nadal leży 23.10. w miejscu nadania, czekając na podjazd kuriera. "Doradcy" Allegro zamiast zająć się rozwiązaniem tego problemu, wypisują baśnie z 1000 i 1 nocy. A ty, durny sprzedawco, walczący o oceny jakości wysyłek, jakości sprzedaży, świeć oczami przed Kupującym i napisz mu jakąś bajkę najlepiej, w stylu pracowników Allegro...
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy jesteście w stanie pomóc w sprawie odbioru przesyłki zleconej przez Waszą usługę dostawy, "realizowanej" przez wybranego przez Waszą firmę przewoźnika by zrealizować z kilkudniowym opóźnieniem tą "najszybszą formę dostawy" (wg bełkotu marketingowego), jaką jest Allegro One?
Przy okazji pytanie. Czy w dodatkowych informacjach o dostawie możemy zawrzeć ostrzeżenie przed korzystaniem z Allegro One? Bo takiego b...ałaganu nie ma żaden inny przewoźnik...
@medalik_2009 Dzień dobry, ponownie skontaktowaliśmy się z UPS. Przepraszamy za czas oczekiwania.
@Allegro_One dopytajcie się wyżej u kierownictwa czy nie ma szans na odroczenie tego przymusu do czasu poprawy jakości obsługi, bo coś czuję że to obije się o UOKiK lub sąd bo to przegięcie żeby zmuszać do takiej usługi i tracić firmę po negatywach 😞
@kostas11 ale to musiało by być z terminem realizacji na świętego nigdy
@Allegro_One i co z tego kontaktu wynika? Bo przesyłka nadal leży a Kupujący zaczyna się niecierpliwić.
@medalik_2009 wyluzuj wiesz ile mają takich spraw jak Twoje, troszku cierpliwości 😄
@kostas11 zaprosiliśmy Kupującego do tego wątku. Ciekawe czy on wykaże cierpliwość. 😎
Pewnie przy kolejnym zakupie już tej formy dostawy nie wybierze.
@Allegro_One nie musicie się już "spieszyć" z nicnierobieniem, paczka wrzucona do zielonego guanomatu. Resztę mamy już w poważaniu kompletnym, tak jak Wy do tej pory.
@medalik_2009 A w jakim mieście taki problem był?
@AlePiesio Zawiercie.
@medalik_2009 No ja też nadaje w Zawierciu ale sam podrzucam do zielonego boxa, nigdy nie zamawiam podjazdu.
@AlePiesio podejrzewam, że problem nie jest po stronie UPS (rozmawiałem o tym z kurierem z Częstochowy i mówił, że traktują te paczki jak każdą inną), tylko z przekazywaniem zleceń podjazdu z WzA do UPS i nie tylko UPS. Przy innych przewoźnikach, np. Orlen Paczka, też się pojawiają tego typu zgłoszenia na forum. Tylko nikt z Allegro się nie przyzna, że ich firma dała ciała. Choć niezałatwienie przez 4 dni podjazdu kuriera mimo zgłoszenia i do tego kłamstwa konsultantów w odpowiedzi to jest dno obsługi klienta. I oni śmią jeszcze nas pouczać w tej kwestii. Paranoja.
Co do nadania w punkcie, to gdzie mamy pod nosem (do 500 m) koło sklepu, punktu C+, punkty nadania, to nadajemy w punktach. W Zawierciu do zielonego boxa mamy dalej niestety. Pewniejsze to niż podjazd kuriera i zawsze można Kupującemu pokazać w trackingu, że paczka nadana i teraz to już od kuriera zależy. :P. W sumie tylko w Częstochowie jestem mniej więcej pewny, że popołudniem mi kurier przyjedzie do firmy.