Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Rano zamówiłam podjazd kuriera po paczkę" Allegro One Kurier - dostawa jutro". Kuriera nadal nie ma. Klientka potrzebuję zamówiony towar na jutro. Jak sprawdzić bądź skontaktować się z kurierem co się dzieje i czy przyjedzie po paczkę
A002ZULBM4
jakie tym razem wynikły problemy? nadana w piątek, nadal czeka nieodebrana w punkcie.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BikeOutlet_pl zweryfikuję sprawę wskazanej paczki.
@BikeOutlet_pl dzisiaj kurier powinien odebrać paczkę z punktu - niestety zlecenie się opóźniło.
to proszę jeszcze ją wykluczyć z jakości
znowu to samo, po prostu ręce opadają
ponawiam również pytanie dawno zadane, ale które pozostało bez odpowiedzi:
"proszę nam powiedzieć jak mamy zachować wysoką jakość obsługi klienta, skoro wasi kurierzy lekceważą ustalenia / zlecenia czy coś tam jeszcze innego. dodatkowo powoduje to dodanie nam pracy na pisanie tych postów, a później jeszcze dopominanie się o wykluczenie ze statystyk?"
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BikeOutlet_pl przepraszam za tę sytuację, ale te zamówienia ze statystyk będziemy mogli wykluczyć dopiero jutro.
tak, wiem, o statystyki się jutro przypomnę.
dlaczego co chwile mamy takie sytucje? dlaczego co chwile musimy tracić czas na pisanie o tych problemach, z którymi i tak nikt nic nie robi? i dlaczego wciąż nie ma odpowiedzi na pytanie które zadałem 21.08 i zostało dziś ponowione?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BikeOutlet_pl Zamówienia zostały wykluczone.
proszę nam powiedzieć jak mamy zachować wysoką jakość obsługi klienta, skoro wasi kurierzy lekceważą ustalenia / zlecenia czy coś tam jeszcze innego??!!! dodatkowo powoduje to dodanie nam pracy na pisanie tych postów, a później jeszcze dopominanie się o wykluczenie ze statystyk!!!
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BikeOutlet_pl jeśli masz zamówione podjazdy nie musisz tutaj nam zgłaszać każdego problemu. W Sales Center znajdziesz zakładkę Zgłoś problem z podjazdem kuriera gdzie możesz bezpośrednio zgłosić problem z podjazdem i jeśli zamówienie spełni opisane tutaj warunki, wykluczymy je automatycznie.
pozostaje jeszcze pytanie główne!
proszę nam powiedzieć jak mamy zachować wysoką jakość obsługi klienta, skoro wasi kurierzy lekceważą ustalenia / zlecenia czy coś tam jeszcze innego??!!!
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BikeOutlet_pl czy problemy u Ciebie dotyczą stałych podjazdów, czy paczek nadawanych w punkcie/automacie?
wszystkie zawsze nadajemy w punkcie
nadajemy przy okazji też przesyłki sąsiadów i ich przesyłek nie możemy zgłosić poprzez narzędzie
ich przesyłki to:
A0033D66U1
A0033D5TD5
A0033D2FR1
@BikeOutlet_pl podaj mi proszę numer lub adres tego punktu.
@BikeOutlet_pl dziękuję. Już działamy w tej kwestii.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Podepnę się, paczki o numerach:
A00346ZZQ2
A003469JM7
Proszę o wykluczenie ze statystyk. Kurier kolejny raz nie odebrał paczek. Ostatnia taka akcja była w poniedziałek. Sam po godz. 17 zawiozłem kilkanaście paczek do zielonego automatu, podczas gdy odjeżdżałem spod automatu podjechał pod niego kurier, wyszedł po paczki z wielkim worem. Byłem pewien, że odbierze te moje - nic takiego. Te nadane przeze mnie zostały w "szafie" do środy.
Kolejna sprawa, sami sugerujecie gdzieś w treści o nadawaniu paczek, że nieważne ile masz kont allegro, jeśli zamówiłeś jeden przejazd to nie musisz dla pozostałych kont zamawiać. Tylko potem w takich przypadkach nie można się odwołać poprzez narzędzie w allegro bo nie ma zlecenia na paczki.
Zamówię mszę w intencji możliwości wyłączenia kuriera one ze smarta. Totalna amatorka!
@rawfoods Nie ma potrzeby wykluczania tych przesyłek, ponieważ termin ich nadania mija 15.11.