Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klient zakupił towar i wybrał wysylke
Allegro One Kurier - dostawa jutro
mimo że podczas generowania etykiety wyskakuje komunikat:
"Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera"
W jaki sposob wyłaczyć ta opcje wysylki skoro nie działa pod moim kodem nadawcy ?
@czerwonybonzaj Dziękuję Ci bardzo za informację. Już się tym zajmuję! Proszę, pamiętaj, aby poprawić adres w książce adresowej.
Dodam, że niestety nie będziesz miał możliwości nadania zamówienia One Kurier, które już Ci wpadło. W takim wypadku sugeruję poinformowanie klienta i zlecenie zwrotu środków.
Witam,
Złożone zamówienia , OK rozumiem, narazie wyłączyłem cały pakiet ALLEGRO DELIVERY ale jak właczyć sam ALLEGRO ONE BOX bez kuriera ?
Ten "ptaszek" w zakladce cenniki dostawy/Allegro delivery jest u mnie na stałe 😞
@czerwonybonzaj Tak, jak wspomniałam, zajmuję się tą kwestią! 🙂 Skierowałam do odpowiedniego zespołu prośbę o jak najszybsze wyłączenie One Kuriera z Twoich metod.
Dzień dobry,
Ale kiedy można się spodziewać wyłączenia One Kuriera u mnie? Nadal jest "po staremu" co bardzo utrudnia pracę, oczywiście też wyklucza mnie ze smarta (po wyłączeniu całego Allegro delivery) 😞
@czerwonybonzaj Kurier One został już u Ciebie wyłączony. 🙂
Pani Wiktorio, ale u mnie się nic nie zmieniło niestety 😞
Nie ważne czy chcę tworzyć nowy cennik dostawy czy edytować istniejący, w momencie włączenia ALLEGRO DELIVERY załacza się on razem z ONE KURIER , nie mam możliwości wyłączenia go...
Tłumaczyłem Ci to poniżej. Allegro Ci z tym nie pomoże. Nadal masz wysyłkę z Przeżmierowa. System widzi kontakt z One i automatyzuje w cenniku. Wiki pomogła tylko dorżnie 🙂
Tak, miany w kazdej aukcji sa w trakcie (czasu to zjada dużo) , niemniej jak dla mnie to troche absurd gdyż adres w książce nadawczej jest poprawny (62-090 czy poza strefa one kuriera) a nawet robiac nowy cennik (czyli bez zadnych przypisanych do niego aukcji) juz z automatu system ustawia mnie w strefie one kuriera... ba nawet jak już jest to gotowy cennik w którym wszystkie aukcje maja podaną wysyłka z Kobylnik.
Oj wywali się to Delivery szybciej niż myślałem 🙂
@czerwonybonzaj Bardzo mi przykro, ale wystąpiło opóźnienie. Usługa zostanie wkrótce u Ciebie wyłączona. Natomiast wciąż nie poprawiłeś adresu nadania (nie będzie to miało wpływu na wyłączenie, ale może powodować inne problemy, w tym zamówienie podjazdu pod błędny adres).
Ale o jaki adres nadania chodzi?
Bo jesli chodzi o ten wyżej wspomniany czyli ten
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia?sellerId=102669497
to był i jest aktualny czyli
ul. Jesionowa 19 62-090 Kobylniki |
Natomiast co do kazdej aukcji z osobna czyli te "wysyłam z..." to każda aukcje recznie trzeba poprawic, zajmuje to ogrom czasu ale jest w trakcie zmiany
Faktycznie teraz zmieniło się, dziękuję.
Czy mogę prosić o analogiczną zmianę na drugim koncie firmy : nick "zielonybonzaj"?
Identyczna sytuacja, oczywiście ta sama firma, ten sam NIP, ten sam adres nadania paczek (poza strefa One kuriera) itd...
@czerwonybonzaj Tak, zgłoszę również to konto - na nim również masz ustawiony adres wysyłki jako Przeźmierowo.
Witam,
To jest identyczna sytuacja, adres wysyłki (czyli podjazdu kuriera) =
adres w książce nadawczej jest poprawny (62-090 czy poza strefa one kuriera) natomiast same informacje w aukcjach "wysyłka z...." są w trakcie zmian.
Już ok. połowa (prawie 300) aukcji zostało zmienionych na Kobylniki, szkoda że tego parametru w aukcji nie da się zmienić hurtowo tylko ręcznie pojedynczo...
Kiedy można się spodziewać wyłączenia kuriera one na tym koncie?
Dzień dobry,
Pani Wiktorio co się dzieję w mojej sprawie? Niestety nadal jestem ustawiony w strefie Allegro one kuriera mimo że wysyłka jest spoza strefy (kod 62-090)
@zielonybonzaj Już przypomniałam się w Twojej sprawie, natomiast tutaj taka sama sytuacja, jak dla konta czerwonybonzaj - masz wskazane jako miasto wysyłki Przeźmierowo. Dla konta czerwonybonzaj już to poprawiłeś.
Mam ten sam problem proszę też o wyłącznie tej usługi z mojego konta na jednym koncie jest ok a na drugim nie
@e-zone24_com_pl Podaj mi swój kod pocztowy.
83-332
@e-zone24_com_pl Dziękuję. Przekazałam Twoją prośbę do odpowiedniego zespołu.