Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy ciągły problem z przyjeżdżaniem kurierów po odbiór paczek Allegro One
Wczoraj zleciliśmy odbiór dwóch przesyłek (ALE00007BB95828, ALE00007BB889F7)
Jedną powinien zabrać kurier Allegro, drugą kurier UPS, niestety żaden z kurierów nie otrzymał zlecenia podjazdu.
Po telefonie do kurierów, kurier UPS się zlitował i podjechał po paczkę bez zlecenia, z kolei paczki które powinien zabrać kurier Allegro leżą sobie do dzisiaj.
Kto ma świecić oczami przed klientami z powodu opóźnień?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_@Allegro_One
Za świecenie oczami przed klientem odpowiada sprzedawca ,subiektywnie oceniany przez oświeconego odbiorcę.
Zapomniałem dopisać do swojego pytania że jest ono retoryczne 🙂
Regulamin jest tak ułożony aby odpowiedzialność w jak największym stopniu spadała na użytkowników (zwłaszcza sprzedawców) . Allegro może Ci napisać "przykro nam że spotkała Cię taka sytuacja"
@hurtkosmetyki_pl powiedz proszę, czy generujesz zlecenie podjazdu z poziomu WZA, czy z jakiegoś narzędzia zewnętrznego?
@Allegro_One
Sytuacja jest ta sama niezależnie od miejsca w którym składam zlecenie.
Próbowałem obu opcji, ale nawet jak składam zlecenie przez Baselinkera to po stronie Allegro w zakładce "Zamówione przesyłki" przy przesyłkach pojawia się informacja "zamówiono podjazd" więc raczej nie jest to kwestia przekazywania informacji przez API. Problem musi leżeć gdzieś indziej skoro kurierzy dostają zlecenie podjazdu w kratkę.
Kurier UPS po telefonie od nas zabiera paczki bez zlecenia, niestety kurier ALLEGRO nie jest już taki chętny. Zresztą nie o to chodzi, problemem jest brak zlecenia 🙂
@hurtkosmetyki_pl weryfikujemy opisane zdarzenie. Na przyszłość zgłaszaj takie sytuacje tutaj lub poprzez formularz kontaktowy. Firma UPS jest jedynie wykonawcą i w razie problemów to my możemy podjąć odpowiednią interwencję.
@hurtkosmetyki_pl informujemy, że zlecenia nie zostały utworzone do wskazanych przesyłek. Został nam zwrócony komunikat o błędzie, który mówi o tym, że próbowałeś zlecić zbiorowo podjazd do paczek, które są obsługiwane przez różnych kurierów.
Obecnie pracujemy nad wyeliminowaniem błędu, który mógł dać Ci komunikat o skutecznym zamówieniu podjazdu. Jednak w zakładce "zamówione przesyłki", nie ma numerów zleceń do tych paczek. Bardzo przepraszamy za niedogodności.
@Allegro_One
A czy nie powinien w takim przypadku wyskoczyć błąd podczas próby złożenia takiego zlecenia?
Nigdzie nie znalazłem informacji że trzeba składać zlecenia osobno i nie można tego zrobić zbiorczo. To system powinien rozróżnić jakie rodzaje przesyłek są zaznaczone i wygenerować odpowiednie zlecenia do firm kurierskich.
@hurtkosmetyki_pl są to dwie osobne metody dostawy, dlatego powinny być traktowane przy nadaniu tak, jak inne, na przykład DPD oraz InPost.
Problem z brakiem komunikatu w takim przypadku jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem.