Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ,
Klient złożył dwa zamówienia tego samego dnia z dostawą Allegro One Box, One Kurier (Allegro One Box). Nie zwróciłem uwagi wygenerowałem listy. Kupujący prosi żeby anulować jedną etykietę, zwrócić 9,99 i wysłać oba zamówienie w jednej paczce. Pytania:
1. W oneBox nie widzę opcji anulowania etykiety. Usunąłem ze szczegółów zamówienia ale paczka ciągle widnieje "do zamówienia kuriera". Paczki: A000MDU0I4, A000MDU0H6. Chciałbym anulować A000MDU0H6. W opcjach przesyłki jest przycisk "ANULUJ PRZESYŁKĘ" ale jest nieaktywny.
2. Gdzie jest pobierana opłata za przesyłkę OneBox (9,99 zł) z wpłaty klienta? Widzę wpłatę za "zakup+koszty nadania" na liście wpłat od klientów, są tam prowizje od sprzedaży, ale nie widzę opłat za przesyłki OneBox?
3. Na jakim etapie płatność jest pobierana? Samo wygenerowanie listu, zamówienie kuriera/nadanie paczki?
4. Jak zrobić, żeby oba zlecenia były w systemie uznane za nadane - wpisać do drugej aukcji ten sam numer paczki ręcznie?
@papier_czerpany opłata jest pobierana albo przy nadaniu paczki, albo przy jej odbiorze. samo wygenerowanie etykiety nie wiąże się z żadnymi kosztami, więc anulowanie jej nie ma specjalnego sensu. Wysyłasz w jednej paczce, nr listu wklejasz do jednego i drugiego zamówienia ten sam i zwracasz klientowi za wysyłkę, jeśli faktycznie zapłacił za dwie paczki osobno.