Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj rano dwie paczki AllegroOne zostały nadane w punkcie nadawczym. UPS paczkę odebrał, a DPD od wczoraj czeka. Zazwyczaj odbierane są ok godz.10-11. Czy można sprawdzić dlaczego przesyłka nie została odebrana?
Klient czeka, a ma oczywiście informację, że paczka nie została jeszcze nadana 🙂
Nr przesyłki: A000M8R0U0 (zamówienie nr 5b20f6e0-0a16-11ef-9aa4-d30256aae267)
Jednocześnie proszę o wykluczenie tej paczki ze statystyk.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Z góry dziękuję.
Ostatnio przerabiałem taką samą sytuację i dostałem odpowiedź że zgodnie z regulaminem przewoźników mają oni czas na odbiór przesyłki z punktów POP maksymalnie dwa dni robocze licząc od dnia następnego od nadania.
Jedyna opcja to zgadać się z klientem i poinformować go o opóźnieniu, nic z tym podejrzewam nie zrobią.
@actp-sklep Zamówienie zostało wykluczone z Jakości (będzie to widoczne po dzisiejszym nocnym przeliczeniu). W sprawie braku podjazdu zainterweniowałam już u Przewoźnika.
Dziękuję. Paczka ruszyła 🙂