Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro okradło przesyłkę i nic nie robi. Akcja była świadoma bo sprzedałem niewielki przedmiot marki apple o wartości 450 zł za 250 zł. Na moją reklamację obiecano sprawdzić ale nic nie zrobiono. Czy mogę zgłosić Allegro na Policję?
@GrzeÅko jak rozumiem uważasz, że przesyłka została okradziona w trakcie transportu? Tak, możesz zgłosić ten fakt na policji. Podaj numer swojego zgłoszenia. Niestety nie odnajduję żadnego na Twoim koncie.
![]()
Dobry wieczór,
dziękuję za rozmowę w sprawie przesyłki nr A002EQDIN7.
Zgodnie z ustaleniami skontaktowałam się z dyspozytorem oddziału doręczającego z prośbą o weryfikację dalszych losów paczki. Zaznaczyłam, że przesyłka nie posiada aktualnych statusów od dnia 15.07.2025 r.
Przepraszam za powstałe opóźnienia, gdy otrzymam odpowiedź od dyspozytora wrócę z informacjami w następnej wiadomości mailowej.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
// [edytowano]
Zespół Allegro
Nie polecem nikomu Allegro OneBox. Kradną. Warto dopłacić 1zł do Inpost
Proszę o przywrócenie pierwotnej treści wiadomości "Co zrobić gdy Allegro ukradło przesyłkę"
@GrzeÅko Paczka jest obecnie poszukiwana. Doradca będzie Cię informował na bieżąco.
@GrzeÅko to nie allegro kradnie tylko kurierzy, w każdej firmie trafiają się takie akcje 😞
Druga sprawa to na razie paczka jest w drodze, szukają a że mają bałagan i opóźnienia tygodniowe, poczekaj, jak zaginie dostaniesz kasę 🙂 co innego jak by zginęło coś ze środka, ale jak cała paczka to plus dla Ciebie 😄
Nonsens. Kurierowi się to nie opłaca, bo musi zwracać koszt zguby ... chyba że ma znajomego na Allegro, który da mu cynk co warto ukraść bo można odsprzedać na **piiip** i zarobić np. 100zł nawet po zapłaceniu kary za zgubę
@GrzeÅko widzę że nie masz pojęcia jak to działa, rozumiem że według Ciebie Allegro siedzi na pod automatem lub na sortowni i kradnie paczki 😄
Wiem jedno, wysłałałem i odebrałem setki paczek przez Inpost i nigdy nic nie zginęło, dodatkowo zawsze miałem powiadomienie o zmianie statusu przez 5 etapów przesyłki. Po raz pierwszy wysłałam coś przez Allegro OneBox i po tygodniu oni nadal nie wiedzą co się dzieje z przesyłką i na jakim etapie doszło do zguby. Przyjęto moje zgłoszenie by w systemie pojawiły się notyfikacje że coś im utknęło, bo sami się tego nie domyślili 🙂 Po-raż-ka!
@GrzeÅko Proszę Cię, abyś nie oskarżał pracowników Allegro. Myślisz, że ktoś śledzi właśnie Twoją sprzedaż i czeka, aż paczka ruszy w drogę, by ukraść towar? Przykro mi, ale zaginięcia przesyłek się zdarzają i to u każdego przewoźnika. Jesteśmy w trakcie weryfikacji losów Twojej przesyłki. Otrzymasz wszystkie informacje na bieżąco.
Co jest z moją przesyłką? Obiecaliście mi w poniedziałek udzielić szybkiej odpowiedzi, wczoraj prosiłem grzecznie o informację pracownika Allegro ale mnie kompletnie olał!
Macie tam całkowity bałagan i nie dbacie o Klienta. Powinniście się wstydzić.
Pani Moderatorka najpierw się zapozna ze sprawą. Do dzisiaj byłem wyjątkowo uprzejmy... ale to nie działa. Do dziś byście palcem nie ruszyli bo trzeba się samemu upomnieć, że paczka jest tydzień bez zmiany statusu.
Dobry wieczór,
dziękuję za rozmowę w sprawie przesyłki nr A002EQDIN7.
Zgodnie z ustaleniami skontaktowałam się z dyspozytorem oddziału doręczającego z prośbą o weryfikację dalszych losów paczki. Zaznaczyłam, że przesyłka nie posiada aktualnych statusów od dnia 15.07.2025 r.
Przepraszam za powstałe opóźnienia, gdy otrzymam odpowiedź od dyspozytora wrócę z informacjami w następnej wiadomości mailowej.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
// [edytowano]
Zespół Allegro
@GrzeÅko Czy możesz wskazać, w którym miejscu obiecaliśmy odpowiedź w poniedziałek? Najlepiej na zrzucie ekranu.
Szanowna Pani Moderatorko, nie jesteśmy "na ty", ale rozumiem że profesjonalizm nie jest . Zrzuty ekranu mam z dzisiaj, bo kolejny pracownik Allegro znowu zap[ewniał mnie w słodkopierdzący sposób o tym jak bardzo się staracie ...w poneiedziałak obiecano to samo na czacie z Panią Kaludią Rochowiak.
Dobry wieczór,
dziękuję za rozmowę w sprawie przesyłki nr A002EQDIN7.
Zgodnie z ustaleniami skontaktowałam się z dyspozytorem oddziału doręczającego z prośbą o weryfikację dalszych losów paczki. Zaznaczyłam, że przesyłka nie posiada aktualnych statusów od dnia 15.07.2025 r.
Przepraszam za powstałe opóźnienia, gdy otrzymam odpowiedź od dyspozytora wrócę z informacjami w następnej wiadomości mailowej.
Życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
// [edytowano]
Zespół Allegro
Gdy napisałem wczoraj prośbę o informację to Pani [edytowano] mnie zignorowała.
Tracę już przez was kolejną godzinę tłumacząc za każdym razem kolejnej nieogarniętej osobie że reklamacja jest już założona bo tego też nie widzicie. Ogarnijcie się
mi że po sprawdzeniu będzie kontakt na czacie i w mailu od
@GrzeÅko wyluzuj, paczka oficjalnie zaginęła 🙂
Przesyłka została zagubiona 2025-07-23 19:50
Tu złóż reklamację https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
Możesz też scedować to na kupującego bo w sumie jako prywatny sprzedawca po nadaniu towar zgodnie KC jest wydany kupującemu 😄
Na forum jesteśmy na Ty jak nie pasuje to tu nie zabieraj głosu 😉
A jak byś chciał to masz śledzenie 🙂 kurier wyjął i nie trafiła na sortownię 😉
Przesyłka została zagubiona 2025-07-23 19:50
Przesyłka została nadana 2025-07-15 12:44
Przesyłka została przygotowana przez nadawcę 2025-07-14 22:00
@GrzeÅko We wskazanej przez Ciebie wiadomości mailowej nie ma informacji o kontakcie w poniedziałek. Jakbyś nie zauważył, to na forum wszyscy zwracamy się do siebie na "Ty". 🙂 Proszę, abyś nie podważał moich kompetencji, nie Tobie je oceniać. Przesyłka zaginęła i jest poszukiwana, o czym wiesz.
Mylisz się. Było ostatnio kilka artykułów o złapanych kurierach. Jeden nawet celowo zamawiał sam na nieistniejące adresy. Zwracał z powodu nieodebrania, zaznaczał w systemie, że zwrot dostarczono choć nigdy nie dotarła. Postów klientów czy sprzedawców piszących o dostarczonej przesyłce choć nigdy nie dotarła jest tu coraz więcej. Generalnie sprzedawca nawet bronić się nie ma jak, bo status mówi jedno, a fakty drugie... W delivery jest jeden wielki bałagan to sprzyja takim zachowaniom. Kurierzy wiedzą, że końcowo i tak zapłaci sprzedawca...
Do tego dochodzą paczki wrzucane przez płoty, pozostawiane przed drzwiami itp. Kto powiedział, że sąsiad sobie nie zabrał...
@AnnaG-Antyki takie sytuacje zdarzają się we wszystkich firmach kurier a artykuł, o którym wspominasz, nie mówi o Allegro Delivery. Tu mamy inną sytuację, paczka została uznana za zagubioną, trwa jej poszukiwanie, sprzedający/kupujący może złożyć reklamację. Nie ma tu "fałszywych" statusów.