anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić gdy przesyłka została skradziona

Grześko
#9 Pomysłodawca

Allegro okradło przesyłkę i nic nie robi. Akcja była świadoma bo sprzedałem niewielki przedmiot marki apple o wartości 450 zł za 250 zł. Na moją reklamację obiecano sprawdzić ale nic nie zrobiono. Czy mogę zgłosić Allegro na Policję?

oznacz moderatorów
64 ODPOWIEDZI 64

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@GrzeÅ›ko jak rozumiem uważasz, że przesyłka została okradziona w trakcie transportu? Tak, możesz zgłosić ten fakt na policji. Podaj numer swojego zgłoszenia. Niestety nie odnajduję żadnego na Twoim koncie. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Grześko
#9 Pomysłodawca
Obiecano mi kontakt w poniedziałek, przesyłka jest w statusie " w drodze" od ponad 6 dni

pon., 21 lip 2025 o 18:13 Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl> napisał(a):
Grzeko_0-1753278726930.png

 



Dobry wieczór,

dziękuję za rozmowę w sprawie przesyłki nr A002EQDIN7.

Zgodnie z ustaleniami skontaktowałam się z dyspozytorem oddziału doręczającego z prośbą o weryfikację dalszych losów paczki. Zaznaczyłam, że przesyłka nie posiada aktualnych statusów od dnia 15.07.2025 r.

Przepraszam za powstałe opóźnienia, gdy otrzymam odpowiedź od dyspozytora wrócę z informacjami w następnej wiadomości mailowej.

Życzę miłego dnia. 

Pozdrawiam
// [edytowano]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów

Grześko
#9 Pomysłodawca

Nie polecem nikomu Allegro OneBox. Kradną. Warto dopłacić 1zł do Inpost

oznacz moderatorów

Grześko
#9 Pomysłodawca

Proszę o przywrócenie pierwotnej treści wiadomości "Co zrobić gdy Allegro ukradło przesyłkę"

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GrzeÅ›ko Paczka jest obecnie poszukiwana. Doradca będzie Cię informował na bieżąco. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@GrzeÅ›ko to nie allegro kradnie tylko kurierzy, w każdej firmie trafiają się takie akcje 😞

Druga sprawa to na razie paczka jest w drodze, szukają a że mają bałagan i opóźnienia tygodniowe, poczekaj, jak zaginie dostaniesz kasę 🙂 co innego jak by zginęło coś ze środka, ale jak cała paczka to plus dla Ciebie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Grześko
#9 Pomysłodawca

Nonsens. Kurierowi się to nie opłaca, bo musi zwracać koszt zguby ... chyba że ma znajomego na Allegro, który da mu cynk co warto ukraść bo można odsprzedać na **piiip** i zarobić np. 100zł nawet po zapłaceniu kary za zgubę

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@GrzeÅ›ko widzę że nie masz pojęcia jak to działa, rozumiem że według Ciebie Allegro siedzi na pod automatem lub na sortowni i kradnie paczki 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Grześko
#9 Pomysłodawca

Wiem jedno, wysłałałem i odebrałem setki paczek przez Inpost i nigdy nic nie zginęło, dodatkowo zawsze miałem powiadomienie o zmianie statusu przez 5 etapów przesyłki. Po raz pierwszy wysłałam coś przez Allegro OneBox i po tygodniu oni nadal nie wiedzą co się dzieje z przesyłką i na jakim etapie doszło do zguby. Przyjęto moje zgłoszenie by w systemie pojawiły się notyfikacje że coś im utknęło, bo sami się tego nie domyślili 🙂 Po-raż-ka!

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GrzeÅ›ko Proszę Cię, abyś nie oskarżał pracowników Allegro. Myślisz, że ktoś śledzi właśnie Twoją sprzedaż i czeka, aż paczka ruszy w drogę, by ukraść towar? Przykro mi, ale zaginięcia przesyłek się zdarzają i to u każdego przewoźnika. Jesteśmy w trakcie weryfikacji losów Twojej przesyłki. Otrzymasz wszystkie informacje na bieżąco. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Grześko
#9 Pomysłodawca

Co jest z moją przesyłką? Obiecaliście mi w poniedziałek udzielić szybkiej odpowiedzi, wczoraj prosiłem grzecznie o informację pracownika Allegro ale mnie kompletnie olał!

oznacz moderatorów

Grześko
#9 Pomysłodawca

Macie tam całkowity bałagan i nie dbacie o Klienta. Powinniście się wstydzić.

oznacz moderatorów

Grześko
#9 Pomysłodawca

Pani Moderatorka najpierw się zapozna ze sprawą. Do dzisiaj byłem wyjątkowo uprzejmy... ale to nie działa. Do dziś byście palcem nie ruszyli bo trzeba się samemu upomnieć, że paczka jest tydzień bez zmiany statusu.

Obiecano mi kontakt w poniedziałek, przesyłka jest w statusie " w drodze" od ponad 6 dni

pon., 21 lip 2025 o 18:13 Allegro Kontakt <allegro.kontakt@allegro.pl> napisał(a):
Grzeko_0-1753298377886.png

 

 



Dobry wieczór,

dziękuję za rozmowę w sprawie przesyłki nr A002EQDIN7.

Zgodnie z ustaleniami skontaktowałam się z dyspozytorem oddziału doręczającego z prośbą o weryfikację dalszych losów paczki. Zaznaczyłam, że przesyłka nie posiada aktualnych statusów od dnia 15.07.2025 r.

Przepraszam za powstałe opóźnienia, gdy otrzymam odpowiedź od dyspozytora wrócę z informacjami w następnej wiadomości mailowej.

Życzę miłego dnia. 

Pozdrawiam
// [edytowano]
Zespół Allegro




oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GrzeÅ›ko Czy możesz wskazać, w którym miejscu obiecaliśmy odpowiedź w poniedziałek? Najlepiej na zrzucie ekranu. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Grześko
#9 Pomysłodawca

Szanowna Pani Moderatorko, nie jesteśmy "na ty", ale rozumiem że profesjonalizm nie jest . Zrzuty ekranu mam z dzisiaj, bo kolejny pracownik Allegro znowu zap[ewniał mnie w słodkopierdzący sposób o tym jak bardzo się staracie ...w poneiedziałak obiecano to samo na czacie z Panią Kaludią Rochowiak. 


Dobry wieczór,

dziękuję za rozmowę w sprawie przesyłki nr A002EQDIN7.

Zgodnie z ustaleniami skontaktowałam się z dyspozytorem oddziału doręczającego z prośbą o weryfikację dalszych losów paczki. Zaznaczyłam, że przesyłka nie posiada aktualnych statusów od dnia 15.07.2025 r.

Przepraszam za powstałe opóźnienia, gdy otrzymam odpowiedź od dyspozytora wrócę z informacjami w następnej wiadomości mailowej.

Życzę miłego dnia. 

Pozdrawiam
// [edytowano]
Zespół Allegro



Gdy napisałem wczoraj prośbę o informację to Pani [edytowano] mnie zignorowała.


Tracę już przez was kolejną godzinę tłumacząc za każdym razem kolejnej nieogarniętej osobie że reklamacja jest już założona bo tego też nie widzicie. Ogarnijcie się


mi że po sprawdzeniu będzie kontakt na czacie i w mailu od 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@GrzeÅ›ko wyluzuj, paczka oficjalnie zaginęła 🙂

Przesyłka została zagubiona 2025-07-23 19:50

Tu złóż reklamację https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje

Możesz też scedować to na kupującego bo w sumie jako prywatny sprzedawca po nadaniu towar zgodnie KC jest wydany kupującemu 😄

Na forum jesteśmy na Ty jak nie pasuje to tu nie zabieraj głosu 😉

A jak byś chciał to masz śledzenie 🙂 kurier wyjął i nie trafiła na sortownię 😉

Przesyłka została zagubiona 2025-07-23 19:50

Przesyłka została podjęta z maszyny przez kuriera 2025-07-15 16:34

Przesyłka została nadana 2025-07-15 12:44

Przesyłka została przygotowana przez nadawcę 2025-07-14 22:00

________
Κώστας
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GrzeÅ›ko We wskazanej przez Ciebie wiadomości mailowej nie ma informacji o kontakcie w poniedziałek. Jakbyś nie zauważył, to na forum wszyscy zwracamy się do siebie na "Ty". 🙂 Proszę, abyś nie podważał moich kompetencji, nie Tobie je oceniać. Przesyłka zaginęła i jest poszukiwana, o czym wiesz. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Mylisz się. Było ostatnio kilka artykułów o złapanych kurierach. Jeden nawet celowo zamawiał sam na nieistniejące adresy. Zwracał z powodu nieodebrania, zaznaczał w systemie, że zwrot dostarczono choć nigdy nie dotarła. Postów klientów czy sprzedawców piszących o dostarczonej przesyłce choć nigdy nie dotarła jest tu coraz więcej. Generalnie sprzedawca nawet bronić się nie ma jak, bo status mówi jedno, a fakty drugie... W delivery jest jeden wielki bałagan to sprzyja takim zachowaniom. Kurierzy wiedzą, że końcowo i tak zapłaci sprzedawca...

Do tego dochodzą paczki wrzucane przez płoty, pozostawiane przed drzwiami itp. Kto powiedział, że sąsiad sobie nie zabrał...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@AnnaG-Antyki takie sytuacje zdarzają się we wszystkich firmach kurier a artykuł, o którym wspominasz, nie mówi o Allegro Delivery. Tu mamy inną sytuację, paczka została uznana za zagubioną, trwa jej poszukiwanie, sprzedający/kupujący może złożyć reklamację. Nie ma tu "fałszywych" statusów. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów