Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś może mi powiedzieć bo skoro wszystkie te opcje jak DPD, UPS i inne już nie pamiętam jakie są tak naprawdę teraz mogę nadać w zielonym automacie to dlaczego nie odczytuje mi absolutnie żadnego kodu i nie otwiera się żadna skrytka? Po wpisaniu ręcznie kodu owszem, otwiera się i przesyłka trafia gdzie ma trafić ale automat nie odczytuje mi kodów, co jest źle? I to nie jedna maszyna, testowałem to na kilku, żadna nie czyta.
@ProLsnienie rozumiem, że dzieje się tak zawsze, ale czy możesz podać numer zamówienia lub numer przesyłki przy którym próbowałeś zeskanować kod z etykiety i One Box się nie otworzył? A także w jakim automacie próbowałeś nadać paczkę?
@la_nika no na przykład A000U0V8U8 w AL061KRA.
@ProLsnienie "I to nie jedna maszyna, testowałem to na kilku, żadna nie czyta" - trochę to dziwne, bo w jednej to mogłaby być awaria czytnika. Ja nigdy z tym nie miałem problemów, aczkolwiek czasem trzeba się trochę pomęczyć. Paczka nie może być za blisko czytnika, warto sprawdzić czy przy próbie skanowania widać czerwony pasek światła na etykiecie, w miejscu kodu.
U mnie łany świecą na zielono. Ja obstawiam słabą jakość wydruku kodu kreskowego.
@TomBanknoter widać zielony. @serwis-texas no nie wiem, paczkomaty inpost, automaty dhl, punkty nadawcze żabka itd. bez problemu czytają kody a te automaty nie? Drukuje zebrą termiczną, nie na papierze zwykłym. Automat po podsunięciu kodu z tego co pamiętam daje sygnał dźwiękowy ale nie reaguje w ogóle.
@ProLsnienie Skoro widać światełko, to znaczy że czytnik działa. W takim razie nie wiem, na czym polega problem. Ja drukuję na atramentówce, i podsuwam do odczytu kod paskowy, nie QR. Faktem jest, że InPost to śmiga, a w One Box trochę muli, ale jednak zawsze mi odczytuje.
Dobra, spoko, argument z Zebrą przyjmuję. Tym bardziej jestem ciekawy czy będziesz to w stanie rozwiązać.
@TomBanknoter z inpostem to też różnie bywa, mam jeden paczkomat, który zgłaszałem że żeby odczytał wydrukowany kod to trzeba się namachać i czekać tak że czasem jak wrzucam 20 paczek za jednym zamachem to by mi to zajęło godzinę, inne czytają super szybko, nawet te stare, bez wyświetlacza kolorowego tylko z tym takim, którym towarzyszą metalowe klawisze.
@serwis-texas no właśnie się dziwię, ładnie ta zebra drukuje, żadne inne maszyny i skanery nie mają problemów a ten automat nie chce w ogóle współpracować.
@ProLsnienie dzięki za informację. Podesłałam zgłoszenie na konsultację, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź, co tutaj możemy poradzić.
@ProLsnienie czy możesz przesłać zrzut z etykietą i zaznaczyć, który kod skanujesz podczas nadawania paczek?
Tylko mówimy o One Box DPD, One Box UPS, One Kurier? Każda jest inna a każdą można nadać w zielonym automacie wpisując numerek.
@ProLsnienie a ten problem jest z każdą etykietą? Pytam o to, ponieważ najprawdopodobniej skanujesz niewłaściwy kod na etykiecie i to powoduje problem. Czsami jeśli są dwa kody blisko siebie, jeden trzeba zasłonić.
Ooooo, Monika ma całkiem sensowny trop.
@la_nika @serwis-texas Zasłaniałem na przemian kody, niestety to nie to, dziś 3 paczki wpisywałem ręcznie..
@ProLsnienie Prześlij zrzut, o który prosiła wcześniej Monika, z przykładową etykietą, która sprawia problem.
@la_nika @nat_not ciekawostka, dzisiaj podjechałem do świeżego automatu, którego nie było wcześniej mi dane testować, na pewno jest jednym z nowszych w okolicy bo nawet widać że ma inny czytnik niż ten, o którym pisałem że nie działa - tutaj niespodzianka - miałem i z oznaczeniem DPD i z UPS i typowe Wasze allegrowe, wszystkie bez problemu odczytało, problem tkwi w tamtej maszynie w takim razie. Tutaj właściwie mogę wskazać oznaczenia dwóch maszyn, które nie odczytują żadnego z moich kodów.
PS. @InPost 8/10 Waszych paczkomatów to jest tragedia, dziś miałem dużo paczek, co jeden to lepszy, potrzebują nawet do 10 sekund żeby wczytać zeskanowany kod a inne w ogóle myślą 20 sekund żeby zeskanować bo nie reagują na podsunięty kod. Zgłaszałem odnośnie jednego paczkomatu reklamację ale nie zmieniło się nic po miesiącu. Odpowiedź dostałem ale bez poprawy.