Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
niestety kupujący nie zdążył odebrać paczki z One Box w związku z czym do mnie wróciła.
Czy mogę wysłać ponownie ( zgodnie z życzeniem kupującego ) paczkę z tą samą etykietą czy musze wygenerować nową ( obecna przesyłka ma status "Wróciła do nadawcy" ) ?
Pytanie drugie - jak rozumiem w przypadku wygenerowania nowej etykiety naliczą się ponownie koszty przesyłki czyli będę musiał pobrać dopłatę od kupującego ?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
 
@ucho-jelenia Jeśli ponownie wysyłasz paczkę, etykieta musi być nowa. Uzgodnij z kupującym w jaki sposób nadasz ponownie przesyłkę i jak się rozliczycie.
Dzień dobry @nat_not ,
udało się ustalić, że formę wysyłki pozostawiamy taką samą czyli one box - będę wdzięczny za usunięcie etykiety A0019RI6M7
Jak usunąć, kupujący musi opłacić nową wysyłkę.
Gdzie mam taką opcję w alllegro lokalnie ? Ja widzę tylko pobierz etykietę ( pobiera starą - tą ze zwrotu ), napisz wiadomość i zwróć pieniądze... Jak mogę wystawić kupującemu ponownie opłatę za wysyłkę ?
@ucho-jelenia nie ma takiej opcji na Allegro Lokalnie. Jeśli chcesz nadać przesyłkę ponownie, musisz ją nadać poza naszym systemem. Przez Allegro Lokalnie nie będziesz miał już takiej możliwości.
@ucho-jelenia nie możemy usunąć etykiety ze zrealizowanej już przesyłki. Jeśli chcesz ponownie ją nadać to tak jak napisała Natalia i Lew kupujący musi ją opłacić, ale paczkę musisz nadać na własną rękę. W naszym systemie nie będziesz miał możliwości wygenerowania kolejnej etykiety do tego samego zamówienia.