Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
ponad tydzień temu dostaliśmy na nasz firmowy telefon zdjęcia od osoby która znalazła same folie po naszych paczkach, zrobiła zdjęcia i wysłała nam je. Na zdjęciach nie były tylko widoczne nasze paczki ale też z innych sklepów. Paczki były nadane przez Onekuriera, udało nam się ustalić że nasze przesyłki maja status jako "doręczone".
Allegro umywa ręce:
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość oraz przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedz.
Bardzo mi przykro, jednak nie udało się nam wyjaśnić sprawy zaginięcia przesyłek na chwilę obecną.
Skontaktowałam się z nadawcami przesyłek zwrotnych w celu złożenia reklamacji na przesyłki."
Przestrzegam przez korzystaniem z tego przewoźnika.
coraz lepiej się dzieje .... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Poważna sprawa!
Za znimy od tego że paczkomaty mają kamerki i należy sprawdzić kto się dobrał do tych paczek
@BRUTA_jhk Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja i zdecydowanie nie jest to nasz standard. W toku korespondencji otrzymasz dalsze informacje na temat reklamacji.
@ko_alka biorąc pod uwagę ilość tematycznych wątków trudno mówić cyt ,, zdecydowanie nie jest to nasz standard ,,
ile procent tego forum jest zajęte przez wątki o allegro łone?
ko_alka Złożyliśmy reklamację i odesłaliście nas z kwitkiem.
Na razie standardem jest że Allegro w niczym nie widzi swojej odpowiedzialności.
Wysłaliśmy wam zdjęcia folii, zdjęcie wz z innej firmy i nawet screen rozmowy z osobą która znalazła bałagan.
Dodatkowo informację że paczki mają status doręczone.
Sprawę zgłosiliśmy wam 10.05.
zgłoście na policję
No ale co z klientami? Rozmawiałeś, pisałeś z nimi?
Nie jesteśmy w stanie zlokalizować wszystkich klientów bo to były zwroty.
Firma logistyczna powinna wiedzieć jakie przesyłki w danym dniu zostały przekazane do doręczenia na samochód kurierski, po to są skanery, chociaż po jednej paczce a taką wskazaliśmy.
Przesyłki, te które udało się zidentyfikować są oznaczone jako "doręczone".
Nie wiemy ile było tych przesyłek i od których klientów o to chodzi.
Dodatkowo, jak już wspominaliśmy, były tam tez przesyłki z innych firm, więc logicznym jest że to Allegro jako przedstawiciel Onekurier powinno się zająć ta sprawą.
Nie wiemy w jakiej skali jesteśmy stratni.
Ale cwanie to zrobił. Masakra.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Otrzymam jakąś odpowiedź?
@BRUTA_jhk Wciąż wyjaśniamy sprawę zaginięcia paczek. Kiedy otrzymamy informację od Przewoźnika, to skontaktujemy się z Tobą. Proszę o cierpliwość.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Przepraszam bardzo, dostanę odpowiedź?
No zgłaszać na policję.
"Przestrzegam przez korzystaniem z tego przewoźnika" - wreszcie ktoś z Allegro uczciwie postawił sprawę 🙂