Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ chwilę temu napisała do mnie Klientka z pretensjami, że czeka na paczkę od 4 kwietnia. Zamówienie zostało nadane i podjęte przez kuriera tego samego dnia, co zostało zakupione. Od tego momentu słuch o paczce zaginął. Bardzo proszę o interwencję i zwrot paczki do nadawcy - oddałam chwilę temu pieniądze Klientce.
Numer zamówienia - b92d9530-814a-11ef-ae22-2f3f305cf856
Myślę, że dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie systemu notyfikacji dla sprzedawców o paczkach, które nie zostały dostarczone i/lub zaginęły - dajmy na to jeśli status nie zmienił się na 'odebrane' po trzech dniach od podjęcia paczki przez kuriera. Oszczędziłoby to nerwów kupujących i sprzedających.
@Alora-Hurtownia Widzę, że zamówienie jest z października, więc klientka czeka od 4 października. Niezależnie od tej pomyłki, proszę Cię o złożenie reklamacji przez formularz. Pozwoli to wyjaśnić co się stało z paczką.
Jakaś cierp;wa klienta.😐
No tak, z tym kwietniem mój błąd - akurat prowadziłam z kimś rozmowę odnośnie tego miesiąca 🙂 Dzięki
Jak nadanie było 4 października (choć na screenie jest 3 październik), to na chwilę obecną można mówić wyłącznie o opóźnieniu w doręczeniu przesyłki. Przesyłkę nie będąca usługą powszechną uznaje się za zaginioną w razie niedoręczenia jej w ciągu 30 dni od dnia nadania (przez doręczenie rozumie się zarówno dostarczenie do adresata, jak i punktu odbioru lub zwrot do nadawcy).
Wytłumacz to klientowi i czekaj 30 dni ze zwrotem kasy, yhm.