anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier UPS - brak odbiorów Kraków i okolice

MOBI-SHOP
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Cześć! Czy możemy liczyć na Waszą pomoc w temacie odbiorów paczek Allegro One (i nie tylko), które realizowane są za pomocą kuriera UPS? Od wczoraj na terenie Krakowa i okolic został zamknięty oddział, który do tej pory obsługiwał rejony. Także od wczoraj nie są realizowane odbiory przez kurierów (zarówno podjazd jak i odbiory z punktow Access Point/Zielony One Box).

Co mamy zrobić z przesyłkami, które zostały w maszynie i czekają na nadanie? W jaki sposób obsłużyć nowe zamówienia oczekujące na nadanie? Czy ewentualne negatywne komentarze ze strony kupujących dotyczące opóźnienia w dostawie będą usunięte, a także czy zamówienia te nie będą brane pod uwagę w statystykach?

oznacz moderatorów
73 ODPOWIEDZI 73

DO-AN
#10 Popularyzator#

@kroliczajamapl po zaistniałej sytuacji wycofaliśmy z ofert przesyłki UPS, także wszystkie zaległe zostały odebrane i na chwilę obecną nadajemy innymi kurierami w ramach allegro SMART.

oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#12 Orędownik#

do nas przed momentem wreszcie podjechali, choć ciężko stwierdzić czy jutro znów to się uda 🙂

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Janirka Już przekazałam zgłoszenie w sprawie wskazanych przesyłek. Wrócę tutaj z informacją. Formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj. Wrócę tutaj z informacją, jak tylko dowiem się czegoś więcej. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

Chciałabym was poinformować, że cały czas we współpracy z UPS pracujemy nad ustabilizowaniem zaistniałej sytuacji. Sytuacja jest sukcesywnie opanowywana. Oczywiście możecie zgłaszań nieterminowe zamówienia z przyczyny braku/opóźnionego odbioru do wykluczenia z jakości sprzedaży - numery zamówień wskażcie tutaj lub napiszcie w tej sprawie przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#12 Orędownik#

Udany żart na początek dnia! 🙂

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@w_kiwi "we współpracy z UPS pracujemy" tzn co robicie? Też rozpoczęliście rozpaczliwą rekrutację na kurierów i magazynierów w Krakowie? 🤣

oznacz moderatorów

ULTRAGAMES_PL
#2 Obserwator#

Orientujesz  się może, albo ktoś z tu obecnych - jaka jest dokładnie lokalizacja nowego magazynu / sortowni UPS w Modlniczce ? 

oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
W dniu 7.11 zgłosiłem sprawę do allegro ( numer zgłoszenia 37117549" ref:!00D240aE05.!500Ti0Ty93:ref ) i zero odpowiedzi.
Od dwóch dni brak podjazdów kurierskich z firmy UPS, po kontakcie z warszawskim numerem UPS, zostałem odesłany do kontaktu z allegro w celu wyjaśnienia sprawy.
UPS nie odpowiada, allegro nie odpowiada, a klienci dzwonią że paczki nie wysłane.
Czy ktoś w końcu zajmie się sprawą?

oznacz moderatorów

Sept77
#8 Zapaleniec#

to całe allegro one box to jedna wielka porażka ! Jest mnóstwo przypadków jak Twój a allegro nic z tym nie potrafi zrobić po prostu nie panują nad tym

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DO-AN w Krakowie aktualnie występują problemy z odbiorem przesyłek, za co przepraszam, ale wraz z UPS pracujemy nad tym, aby sytuacja jak najszybciej wróciła do normy. Podaj mi proszę numery zamówień, których dotyczą opóźnienia, a wykluczymy je z Twojej jakości sprzedaży. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_ To są zamówienia na dzień dzisiejszy

4c059770-7c8a-11ee-afa8-01a01aa54c25

d11abe70-7c9b-11ee-a3e8-57642a2765e8

4a728dd0-7caa-11ee-8341-b9bb1f27606d

c8440d30-7cb2-11ee-81a0-bf9420838c22

8c2c6350-7cb8-11ee-afb6-5bad6ca1efb1

d9367c20-7cdc-11ee-8d27-0d5f049e80b7

ca4695b0-7d3b-11ee-813a-c5502b9f19c1
1b791f50-7d5c-11ee-8870-8925f96ce8d3

16a80940-7d9e-11ee-9bc3-eb5f27719ce7
434d51b0-7db4-11ee-a71e-2fd3ba4b3abe
e2474120-7e2e-11ee-b05c-e3b1ade85658

97c5a3f0-7e36-11ee-813a-c5502b9f19c1

c73ceec0-7e65-11ee-8c18-5f673adc5d2c

9e5d4721-7ece-11ee-813a-c5502b9f19c1

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DO-AN dziękuję, już przekazałam Twoje zamówienia do wykluczenia z jakości sprzedaży. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_Interesuje mnie też, kiedy zostaną odebrane przesyłki, bo nie wiem co mówić klientom którzy dzwonią z pretensjami że jeszcze nie wysłaliśmy.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DO-AN kupujących możesz skierować do nas, wyjaśnimy im tę sytuację. Natomiast jeśli chodzi o zaległe przesyłki to do jutra sytuacja powinna wrócić do normy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#12 Orędownik#

proszę podac numer telefonu, który możemy podać klientom z celu wyjaśnienia sytuacji. Wygagać o nich kontantu przez formularz to jak wymagać pracy w nadgodzinach.

oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_Proszę o włączenie się do dyskusji z kupującymi elektropaks, oraz krzysztof231111 w sprawie przesyłek allegro UPS.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DO-AN poprosiłam już o wypowiedź naszych pracowników w tych dyskusjach. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DO-AN w obu dyskusjach nasz pracownik już się wypowiedział. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_ Proszę o włączenie się do dyskusji z użytkownikiem Client:116187618 w sprawie przesyłek UPS.

oznacz moderatorów

DO-AN
#10 Popularyzator#

Brak odpowiedzi

oznacz moderatorów