Kurier UPS nie odebrał przesyłek

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdzie mogę zgłosić fakt, że kurier nie odebrał przesyłek allegro one?! Oczywiście nie odebrał ich w poniedziałek gdzie jest ich najwięcej.
Allegro po raz kolejny wymaga cudów od sprzedawców a sami mając te "cudowne" opcje wysyłek nie ogarniają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SmA-Tonsil pamiętaj żeby ponowić zlecenie bo z tego co pamiętam nie przechodzi na kolejny dzień 😞 @Allegro_One
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
My również mamy ten problem. Jak można ponowić zlecenie? Nie widzę nigdzie takiej opcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jak można wciskać sprzedającym na siłę, usługi kurierskie które po pierwsze, nie funkcjonują tak jak należy, po drugie nie funkcjonują wszędzie?
Wysili się ktoś aby udzielić logicznej odpowiedzi?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ART_FOTOnie doczekamy się chyba żadnej odpowiedzi...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SmA-Tonsil Niestety ale standardem jest nieodpowiadanie na pytania niewygodne dla Allegro lub na takie, na które odpowiedź dla nas Sprzedających jest wiadoma, jednak niekorzystna dla portalu.
Nie potrafię zrozumieć takiego działania wyglądającego jak sabotaż.Jest to jak strzelanie do Sprzedających ale również strzelanie sobie w stopę.
Skoro Allegro twierdzi, że zakupów w Smarcie jest więcej niż innych, to doprowadzając do utraty Smarta przez gro Sprzedających ze względu na swoje działania przez co zmniejszy się sprzedaż, utraci również dochód z prowizji.Gdzie tu sens, a gdzie logika?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro_One weno!! bo to się zaczyna robić groteska , widzę ,że rezygnacja ze smarta oraz Waszych usług jest obecnie jedynym rozsądnym wyjściem .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria nie podawaj się bądź dobrej myśli, udostępnij zanim będzie większy bałagan, sprawdzisz na spokojnie jak to dział 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 ale to nie działa ! , kilku niezadowolonych klientów i smark sam zniknie po paru tygodniach , to po co wprowadzać , lepiej sobie życia nie komplikować .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SmA-Tonsil @ART_FOTO Prosimy Was o zgłoszenie reklamacji przez ten formularz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiedź godna tylko allegro... buahahaha

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
reklamacja złożona.... kurier drugi dzień z rzędu nie przyjeżdża po paczki 😡
oczywiście klienci już się niecierpliwą ale co to obchodzi wspaniały dział allegro one
no nic czas wyłączyć tą niedziałającą opcje wysyłek

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jest jakiś mało śmieszny żart, przesyłki musieliśmy sami zawieźć wczoraj do punktu i oczywiście od wczoraj leżą w punkcie. Klienci zamówili u nas produkty w weekend i przez WAS do dzisiaj paczki do nich nawet nie wyjechały, kto odpowie za negatywy?!!