Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień Dobry
Proszę o informacje co dzieję się z przesyłką, kupujący oczekuje na odpowiedź. Ponieważ w przesyłce znajdowała się karma dla zwierzą która jest mu potrzebna. Nr zamówienia 9e9c76e0-21a5-11f0-ab63-3d7002097d47
Jest to przesyłka z 25.04.2025. Wysłaliśmy informację przez kontakt ale każecie Nam się uzbroić w cierpliwość. Klientowi tej cierpliwości już brakuje.
Pozdrawiam Magdalena
Dzień dobry @Magdalena_Zoo! Bardzo przepraszam, że czekacie z kupującym na odpowiedź!
Dopytałam dział, który kontaktuje się z oddziałem logistycznym. Wiemy, gdzie jest przesyłka i czekamy na odpowiedź od nich, aby przekierowali ją do kupującego.
Muszę Was jeszcze poprosić o cierpliwość, zapewniam, że działamy.