One Box DPD

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Klient zamówił towar One Box. Przypisany został DPD. Klient pyta skąd ma wziąść kod odbioru. Konsultant nie był w stanie odpowiedzieć mi jak długo przesyłka bedzie w automacie paczkowym poniewaz jest Allegro One Box to u nich nowość .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kadus_ms_fb Dobrze rozumiem, że kupujący kontaktował się z doradcą Allegro? Kod odbioru znajdzie w zakładce zamówienia. Najlepiej niech kupujący napisz tutaj.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujacy dzwonil na PDP

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient otworzył dyskusję ponieważ paczka One Box DPD nie została mu dostaczona. Po konsultacji otrzymaliśmy informacje że paczka została umiesczona w paczkomacie ale klient nie ma kodu odbioru ponieważ konsultant powiedział że nie podałyśmy numeru oraz błędny adres meil. Ale przecież my tego nie podajemy ponieważ etykiety sa automatycznie generowane przez allegro a na tam sa wsztskie dane klienta. na dowod moge powiedziec ze klient zakupil cos 2 dni pozniej i byla przesylka One Box UPS ktota juz dawno zpstala mu dostaczona. Co z tym zrobic.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nigdzie nie idzie sie dodzwonic ,wszedzie jakies czat boty. Nikt nic nie wie. Poprostu brak slow.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kadus_ms_fb Klient kod odbioru znajdzie m.in. w aplikacji Allegro czy powiadomieniu mejlowym. Jeśli klient potrzebuje pomocy w odbiorze paczki, niech uda się pod wybrany automat i zadzwoni na numer 616 306 997.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie dostanie w powiadomieniu meilowym poniewaz to jest wiadomość od klienta :Konsultant DPD powiedział,że nadawca nie podał mojego numeru telefonu oraz podał błędny e mail

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kadus_ms_fb Powiedz proszę, o jakie zamówienie chodzi? Klient powinien to wszystko widzieć na swoim koncie w Allegro. Nie musi kontaktować się z DPD. Najlepiej, żeby kontaktował się z nami.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
numer zamówienia ceefa0e0-0ef2-11ef-a8b2-0f41ea744d34

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kadus_ms_fb Ze statusów wynika, że paczka nie jest jeszcze dostarczona. Nie została umieszczona w automacie (jest w trakcie dostawy), dlatego klient nie otrzymał jeszcze kodu odbioru.
Zainterweniowałam w sprawie pilnego dostarczenia tej paczki do punktu. Kiedy paczka znajdzie się już w automacie, wtedy klient otrzyma kod odbioru.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Konsultant powiedział że kurier umieścił paczkę w automacie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kadus_ms_fb Paczka oczekuje na odbiór w automacie. 🙂