Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatni przykład: Klientka już dwa razy zamówiła dostawę na adres i obie paczki nie zostały dostarczone.
A003297YO7 - brak nawet próby doręczenia - zwrot do nadawcy
A00339LEN9 - rzekomo zły region - zwrot do nadawcy
Adres jest poprawny. Dom jednorodzinny. Bez problemu widoczny na mapach.
Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@BEMISIE nie było próby doręczenia, bo ktoś na sortowni stwierdził, że paczka jest za duża😉
paczka 21x21x31 cm 1kg 😉
@BEMISIE Poprosiłam o weryfikację Twojego zgłoszenia. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@BEMISIE Od przewoźnika otrzymaliśmy informację, że z powodu remontów i niemożliwego dojazdu kurier nie mógł dostarczyć tych przesyłek. To dlatego zostały zwrócone.
To chyba jakiś żart, wymówka małego dziecka któremu nie chciało się jechać z paczką bo za daleko. Rozumiem że takim razie obszar zostanie wyłączony z obsługi i po raz trzeci nie podłożycie klientce dostawy ONE ? A tak poważnie to w/g Klientki w jej miejscowości nie ma żadnych remontów i nie są odcięci od świata.